וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוצח הסדרתי מלונג איילנד חמק במשך יותר מעשור. הוא נתפס בזכות חתיכת פיצה

שרידי 11 גופות - חלקן של נשים בזנות - אותרו באזור נידח במדינת ניו יורק ב-2010 וב-2011. יותר מעשור אחרי, המשטרה עצרה אדריכל בן 59 שנאשם בלפחות שלושה מקרים. כדי לתפוס אותו, היא השתמשה בדגימות DNA - שחלקן נאספו מחתיכת פיצה שזרק. "התיק לא נסגר, זו רק ההתחלה"

רקס יורמן, שנחשד כרוצח הסדרתי מאזור לונג איילנד, אחרי מעצרו, יולי 2023. רויטרס
אם יורשע, הוא עומד בפני מאסרי עולם רצופים. רקס יורמן, החשוד ברציחות/רויטרס

אדריכל בן 59 נאשם ברצח של שלוש נשים במדינת ניו יורק לפני יותר מעשור, והוא חשוד בעוד שורת מקרי רצח שאירעו בלונג איילנד לפני יותר מעשור.

התביעה במחוז סופולק אמרה כי רקס יורמן, התגורר במרחק של כ-20 דקות נסיעה מגילגו ביץ', אזור מבודד לחופי האוקיינוס האטלנטי שלאורכו נמצאו שרידים של 11 בני אדם ב-2010 וב-2011. על קורבנותיו נמנו תשע נשים - חלקן עבדו בזנות - גבר אחד ופעוטה, וומעשי הרצח הסדרתיים עלו לכותרות ברחבי ארצות הברית והיו נושא הסרט "נערות אבודות" שיצא בנטפליקס ב-2020.

לפי רשת CBS, יורמן, שנעצר ביום חמישי האחרון, הכחיש את האישומים נגדו. יורמן, שנעצר במרכז מנהטן בעת שצעד ברחוב, הקים חברה לייעוץ אדריכלי בעיר ב-1994. לפי האתר שלה, בין הלקוחות שלו היו חברות גדולות כמו "טארגט", "פוט לוקר" ואמריקן אירליינס.

ארבע נשים שנרצחו על ידי רוצח סדרתי באזור לונג איילנד, ניו יורק. רויטרס
הרוצח יצר איתן קשר דרך מודעות באינטרנט. ארבע מהקורבנות בלונג איילנד/רויטרס

סגן התובע המחוזי, ריימונד טיירני, אמר כי הוא נחקר גם בחשד לרצח של אישה רביעית, שהיעלמותה ומותה מזכירים את אלו של האחרות. לשכת התביעה ביקשה שלא לאפשר את שחרורו של יורמן בעקבות, ואם יורשע, הוא צפוי להישלח למאסרי עולם מרובים ללא אפשרות לשחרור מוקדם.

לפי התביעה, בלשים השתמשו בדגימות DNA כדי לקשר את יורמן למעשי הרצח, כולל מהחלק הקשה של פיצה שאותו ראה צוות מעקב משליך במנהטן בינואר האחרון. הוא השתמש בטלפונים חד-פעמיים כדי ליצור קשר עם שלוש הנשים, שהיו בשנות ה-20 לחייהן ופרסמו את עצמן כעובדות מין, וקשר אותן בחגורות או בסרט לפני שעטף חלק מהגופות בבד יוטה.

"התיק הזה לא הסתיים, הוא רק מתחיל", אמר סגן התובע טירני במסיבת עיתונאים שבה הופיע לצד בכירים ברשויות במחוז סאפוק, סוכנים פדרליים וקרובי משפחה של הקורבנות.

שוטרים מחוץ לבית שבו נעצר חשוד ברצח סדרתי של עד עשר נשים בלונג איילנד, מספקוואה פארק, ניו יורק, ארה"ב, 14 ביולי 2023. רויטרס
שוטרים מחוץ לביתו של יורמן/רויטרס

מפקד המשטרה במחוז סאפוק, רודני הריסון, אמר כי השוטרים שלו עדיין חוקרים את יתר מקרי הרצח והוא הפציר בציבור לשתף אותם בכל מידע רלוונטי. לפי המשטרה, לפחות חמש מהקורבנות בגילגו ביץ' זוהו כנשים בזנות נעדרות שפרסמו את עצמן באינטרנט, כולל באתר Craigslist.

קרובי משפחה של הקורבנות ניסו לעכל את ההתפתחות המהירה בפרשה. "אני מקווה שיזכרו אותה כאישה צעירה ויפה", אמרה ג'סמין רובינסון, בת דודה של ג'סיקה טיילור, אחת הקורבנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully