וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט קנדי ג'וניור: הקורונה הונדסה כדי לא לפגוע ביהודים

בנו של התובע הכללי לשעבר ואחיו של הנשיא קנדי, המתמודד בפריימריז הדמוקרטיים, העלה תיאוריית קונספירציה אנטישמית שלפיה הנגיף הוא "נשק ביולוגי אתני", שחס על יהודים אשכנזים וסינים. "הקורונה נועדה לתקוף לבנים ושחורים"

בווידאו: סין פתחה את גבולותיה לעולם/רויטרס

המועמד הדמוקרטי לנשיאות רוברט קנדי ג'וניור הפיץ השבוע תיאוריות קונספירציה חסרות ביסוס על מגיפת הקורונה, כשטען שהנגיף הוא נשק ביולוגי שהונדס גנטית כדי לפגוע במיעוטים מסוימים - ולחוס על יהודים וסינים.

קנדי, בנו של התובע הכללי לשעבר והמועמד לנשיאות רוברט קנדי, אמר את הדברים במהלך מפגש עם עיתונאים במסעדה בניו יורק. "יש טענה שהקורונה הייתה ממוקדת מבחינה אתנית, שהיא תקפה גזעים מסוימים באופן לא פרופורציונלי", אמר קנדי. "הקורונה נועדה לתקוף לבנים ושחורים. האנשים שהכי חסינים הם יהודים אשכנזים וסינים".

עוד טען קנדי כי "אנחנו לא יודעים אם זה היה ממוקד או לא, אבל יש עיתונים שמראים את ההבדל וההשפעה הגזעית או האתנית". קנדי, בן 69, הזהיר כי "נשק ביולוגי חמור יותר" נמצא בפיתוח, עם "שיעור תמותה של 50%" שיגרום לקורונה "להיראות כמו טיול בפארק".

Democratic presidential candidate Robert F. Kennedy Jr. waves to the audience after delivering a foreign policy speech at St. Anselm College in Manchester, New Hampshire, U.S., June 20, 2023. REUTERS/Brian Snyder. רויטרס
Democratic presidential candidate Robert F. Kennedy Jr. waves to the audience after delivering a foreign policy speech at St. Anselm College in Manchester, New Hampshire, U.S., June 20, 2023. REUTERS/Brian Snyder/רויטרס

קנדי, התמודד בפריימריז הקרובים של המפלגה הדמוקרטית לקראת הבחירות לנשיאות בשנה הבאה, הוא מתנגד חיסונים בולט הדוגל בשורת תיאוריות קונספירציה חסרות ביסוס.

"אנחנו כן יודעים שהסינים מוציאים מאות מיליוני דולרים בפיתוח נשק ביולוגי אתני ואנחנו מפתחים נשק ביולוגי אתני", טען. "הם אוספים DNA רוסי. הם אוספים DNA סיני כדי שנוכל לפגוע באנשים לפי גזע".

חלק שירותי המודיעין האמריקניים סבורים כי הנגיף פותח על ידי בני אדם ודלף ממעבדה בווהאן שבסין, אך אין ביסוס לכך שהוא נועד לפגוע בקבוצות מסוימות. דבריו של קנדי, שלטענתו נאמרו בשיחת רקע והוצאו מהקשרם, מזכירים תיאוריות קונספירציה אנטישמיות שצצו עם פרוץ המגיפה והאשימו את היהודים בהתפרצותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מחקר של אוניברסיטת אוקספורד משנת 2020 גילה שכמעט אחד מכל חמישה בריטים האמינו שיהודים יצרו את מגיפת הקורונה למטרות כספיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully