וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,500 כדורים: שוטר מג"ב נעצר בחשד לסחר באמצעי לחימה

מחמוד סמניה, המשרת במג"ב דרום, נעצר על ידי המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים ובחיפוש בתיקו נמצא ארגז תחמושת שבו 1,500 כדורי תשעה מילימטרים. מעצרו הוארך בשבוע, עד ליום חמישי הבא

בווידאו: סוכנים סמויים בדרום/דוברות משטרת ישראל

מחמוד סמניה משפרעם, שוטר מג"ב המשרת ביחידה המרכזית של מג"ב בדרום, נעצר הבוקר (שישי) בחשד לסחר באמצעי לחימה. השוטר נעצר על ידי צוות חוף של המחלקה לחקירות שוטרים בתחנה המרכזית המפרץ שבחיפה, ובחיפוש בתיק הגב שלו נמצא ארגז תחמושת סגור ובו 1,500 כדורי תשעה מילמטרים.

השוטר חשוד בעבירות גניבה בידי עובד ציבור וכן סחר בנשק, החזקת תחמושת וקשר לביצוע פשע. ככל הנראה צפויים מעצרים נוספים בתיק. הבוקר בבית משפט השלום בחיפה, סגן ראש שלוחת מח"ש בצפון, מכרם מלחם, ביקש את הארכת מעצרו בעשרה ימים. בהסכמה בינו לבין עו"ד אלי סבן המייצג את השוטר, האריך השופט אחסאן כנעאן את המעצר בשבעה ימים, עד ליום חמישי הבא.

רכב משטרה. Shutterstock, עיבוד תמונה
רכב משטרה/עיבוד תמונה, Shutterstock

עורך הדין אלי סבן המייצג את השוטר מסר כי "החשוד נעצר היום לפנות בוקר. מעצרו הוארך בהסכמה, וזאת על מנת שתתברר טענתו כי אין מדובר בסחר או בקשירת קשר לאחרים. נסיבות המקרה ונסיבותיו האישיות תתבררנה בהמשך ואין לי ספק שיהיה בהן כדי להקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully