וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמאה מפגינים בפוריידיס נגד האלימות בחברה הערבית, כביש 4 נחסם לתנועה

14.7.2023 / 16:59

המפגינים, חסמו את צומת פוריידיס במחאה על האלימות בחברה הערבית, עקב רצח עלא מרעי, עוזר ראש מועצת פוריידיס, הלילה. כוחות משטרה התכוננו לפנות את המפגינים מהכביש בעזרת אמצעים לפינוי הפגנות, אך לאחר הידברות והגעתו של ראש המועצה למקום הם עזבו את המקום

הפגנה בפוריידיס נגד האלימות בחברה הערבית, 14 ביולי 2023/יואב מינץ, רדיו צפון 104.5fm

כמאה בני אדם הפגינו היום (שישי) בפוריידיס במחאה על האלימות הרצחנית בחברה הערבית, עקב מותו הלילה של עלא מרעי, בן ה-33, עוזר ראש מועצת פוריידיס, שנרצח ביריות בצאתו מאירוע. המפגינים חסמו את צומת פוריידיס שבכביש 4.

לאחר כשעה וחצי בה מפגינים חסמו את הצומת וסירבו להתפנות, כוחות תגבור של המשטרה הגיעו למקום, בגיבוי אמצעים לפיזור הפגנות בהם מכת"זית ופרשים. במקביל, הגיע לשטח איימן מרעי, ראש המועצה, במטרה לעזור בהרגעת הרוחות.

מהמשטרה נמסר כי "בתום הליך הידברות מול המפגינים ובטרם שימוש באמצעים, כלל המפגינים פינו את הצומת".

הפגנה בפוריידיס נגד האלימות בחברה הערבית, 14 ביולי 2023. יואב מינץ, רדיו צפון 104.5fm, אתר רשמי
הפגנה בצומת פוריידיס, היום/אתר רשמי, יואב מינץ, רדיו צפון 104.5fm

מרעי בן ה-33, עוזרו של ראש מועצת פוריידיס, נורה אתמול למוות במהלך אירוע סמוך למגרש כדורסל של מפעל הפייס, המשמש כמתחם חתונות מאולתר בפוריידיס. מרעי נפצע אנושות מהירי והובל לבית החולים הלל יפה על ידי מגן דוד אדום, תוך פעולות החייאה. מותו נקבע בבית החולים. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים - הקטן בהם רק בן חודשיים. מהמשטרה נמסר כי פתחה בחקירה.

בעקבות ההודעה נמסר מארגון יוזמות אברהם כי 123 אזרחים ערבים קיפחו את חייהם בשנת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מהם 116 אזרחים ושבעה שאינם אזרחים. בתקופה המקבילה אשתקד היו 56 קורבנות. 111 מהנרצחים נורו למוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully