וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ישראלים נפצעו בעימותים עם פלסטינים ביהודה ושומרון

13.7.2023 / 20:01

שלושה ישראלים נפצעו היום (חמישי) ביהודה ושומרון במהלך חיכוכים שהתפתחו בין האוכלוסיה הפלסטינית והאוכלוסיה הישראלית באזור. בין הפצועים שניים באזור השומרון, ופצוע נוסף באזור בנימין, שם דווח על ירי שבוצע על ידי פלסטינים.

באזור השומרון, סמוך ליישוב לאל מתן, נפצע צעיר בן 19 באורח קל מיידוי אבנים. הצעיר הובא לחבירה עם צוותי מד"א, שהעניקו לו טיפול רפואי ולאחר מכן פינו אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא, כשהוא חבול בראשו.

באזור בנימין, סמוך לישוב נחליאל ולכפר הפלסטיני כובאר, נפצע צעיר כבן 21 באורח קל. צוות מד"א שהגיע למקום פינה את הצעיר לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא חבול בראשו.

כוחות צה"ל ירו בפלסטיני החשוד בזריקת אבנים ופצעו אותו בינוני. 23 במאי 2022. יעקב אלחרר, TPS
יידוי אבנים ביהודה ושומרון/TPS, יעקב אלחרר

התייחסות דובר צה"ל

לגבי האירוע בדורות: "הפרת סדר אלימה התפתחה סמוך ליישוב נחליאל שבחטיבת אפרים, במהלכה עשרות פלסטינים הבעירו צמיגים, ירו זיקוקים ויידו אבנים לעבר אזרחים ישראלים שהיו במקום. אזרח ישראלי נפצע ופונה לקבלת טיפול רפואי על ידי מד"א. כוחות צה"ל הגיעו למקום ופעלו על מנת לפזר את הפרת הסדר, החיכוך פוזר".

בנוגע לאירוע באל מתן: "חיכוך מילולי ופיזי בין פלסטינים לאזרחים ישראליים התפתח סמוך ליישוב אל מתן שבחטיבת אפרים. החיכוך כלל יידוי אבנים הדדי והבערת צמיגים על ידי פלסטינים. ישנם מספר פצועים בעקבות החיכוך. כוחות הביטחון שהגיעו למקום הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות על מנת לפזר את החיכוך. מוכרת טענה על הצתות של מבנים על ידי אזרחים ישראלים. החיכוך פוזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully