וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון בתביעת הנפגעות נגד אייל גולן: "בסוף הם ייתנו את הדין"

13.7.2023 / 18:17

בבית המשפט המחוזי בתל אביב התקיים דיון קדם משפט בתביעה של נ' ו-ט' נגד יותר מ-16 מעורבים בפרשת "משחקי חברה", בהם הזמר. הנפגעות תובעות פיצויים כספיים משמעותיים, בתביעה שעשויה להסתכם במיליונים. "מעמד לא פשוט, אבל התחושות טובות"

בווידאו: נפתח משפט התביעה האזרחית נגד אייל גולן: "מעמד לא פשוט"/ניב אהרונסון

בבית משפט המחוזי בתל אביב התקיים היום (חמישי) דיון קדם משפט בתביעה האזרחית של נ' ו-ט', הנפגעות מפרשת "משחקי חברה" שהיו קטינות באותה תקופה, נגד יותר מ-16 מעורבים בפרשה ובהם הזמר אייל גולן. בנוסף, הוגשה תביעה גם נגד משטרת ישראל בטענה למחדלי חקירה.

נ' ו-ט' טוענות כי נפגעו מינית מגולן והמעורבים הנוספים, ותובעות פיצויים כספיים בסך מאות אלפי שקלים מהמעורבים בפרשה, ולפי הערכות, סוכם הפיצויים הכולל מכלל המעורבים עשוי להגיע למיליוני שקלים. במשטרת ישראל ביקשו לאחד שתי תביעות אזרחיות שהוגשו מבעוד מועד נגד מעורבים שונים לכדי כתב תביעה אחד.

במהלך הדיון, שבמקביל אליו התקיימה הפגנה מחוץ לבית המשפט של פעילות "בונות אלטרנטיבה", חלק מעורכי הדין של הנתבעים טענו כי הגשת התביעה היא אך ורק "ניסיון לייצר מחדש ספין תקשורתי לצד קמפיין גיוס המונים". בסוף הדיון הוחלט להגיש כתב תביעה מחודש, לאחר שסנגוריהם של הנתבעים ביקרו את הדרך שבה היא הוגשה.

אייל גולן - הצהרה לתקשורת לאחר העימות עם ט' ו-נ'. יח"צ,
אייל גולן/יח"צ

בסוף הדיון נ' שיתפה את וואלה!: "הייתה תחושה מאוד טובה בדיון. מאוד אהבתי את הדרך בה השופטת הציגה את הדברים ונתנה להם מקום. זה מעמד לא פשוט לשמוע את הצד השני". נ' הוסיפה כי היא שמחה מאוד "שהגענו כבר לתביעות האלה, הן בערך מ-2020. זה התחיל ונמשך והדיון הזה מסמן איזושהי תחילת דרך שהולכת לבוא עכשיו ובעזרת השם נעשה ונצליח. אני בתחושות ממש טובות".

עורך הדין יוספי מזר, פרקליטה של ט' אמר בסוף הדיון כי "היום הבינו כל הנתבעים שלמרות שהתיק הפלילי נסגר - ההליך האזרחי ימשיך". עוד אמר מזרף כי "כל האירועים שבהם הנתבעים העבירו את התובעת מיד אל יד וביצעו בה מעשים מיניים חמורים ורחבים בחניונים, בבתי מלון ובחדרי מדרגות - כולם יתגלו ובסופו של דבר אותם אנשים ייתנו את הדין".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דיון מקדמי ראשון של תביעה אזרחית נגד 16 הגברים שהיו בפרשת "משחקי חברה" של אייל גולן, בימ"ש מחוזי ת"א, 13 ביולי 2023. ניב אהרונסון
הפגנה מחוץ לבית המשפט, היום/ניב אהרונסון

במאי החליטה פרקליטות המדינה לסגור את החקירה המחודשת נגד אייל גולן ונגד עשרה אנשים נוספים בפרשת "משחקי חברה" בשל חוסר בראיות מספיקות. התיק כאמור נסגר לפני כעשור אולם בשנה שעברה חודשה החקירה עקב תלונות חדשות נגד גולן וחבריו. נגד גולן החשד היה הבאה של אדם לעיסוק בזנות ואי דיווח על עבירות מין שהיה עד להן. חשודים נוספים נחקרו גם בחשד לעבירות אינוס ואספקת סמים לקטינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully