וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר לשעבר, בת זוגו וחברתו של הנרצח: פוענח רצח בחיפה

12.7.2023 / 14:27

יבגני סטפנוב נורה למוות בשדרות מוריה בשבוע שעבר. היום הותר לפרסום כי כמה שעות לאחר הרצח נעצר מייקל מיירס ששירת בעבר במג"ב בחשד לרצח. יחד עמו נעצרו גם בת זוגו ובתה, שהייתה בת זוגו של הנרצח

הזירה בראשון לציון שבה נרצחה רילי פרי על ידי הגרוש שלה משה פרי החשוד במעשה./תיעוד מבצעי מד"א

מייקל מיירס בן 37 מקרית מוצקין ששירת בעבר כשוטר במג"ב חשוד ברצח של יבגני סטפנוב בן ה-38 מקריית ים בשדרות מוריה בכרמל בשבוע שעבר. בת הזוג של החשוד, אולגה גרישייב בת ה-45, ובתה נסטסיה בת ה-24 שהייתה בת הזוג של סטפנוב אף הן חשודות במעורבות. ימ"ר חוף פענחה ועצרה את השלושה בתוך 5 שעות מהרצח והם היו עצורים מאז. שתי הנשים הן תושבות טירת כרמל.

גבר נורה בחיפה, מצבו אנוש. 6 ביולי 2023. מד"א
זירת הרצח בחיפה/מד"א

עוד נודע היום כי בדקות הראשונות לאחר הרצח עלה חשד כי מדובר בכלל בפיגוע, וכי אזרח שהיה במקום ירה לעבר אדם שנראה נמלט מהזירה. במקביל, הופרך שהחשוד ברצח נמלט על גבי אופנוע.

בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרם של השוטר לשעבר והבת עד ליום ראשון. אולגה גרישייב, האם החשודה בסיוע לאחר מעשה, שוחררה היום במשרדי הימ"ר, מבלי שהובאה כלל לבית המשפט. "אני שמח שהמשטרה קיבלה את עמדתנו שאין מקום הצדקה להמשך מעצרה ועמדה בהתחייבותה בביהמ"ש המחוזי לשחרר אותה ככל שלא יהיה שינוי מהותי בראיות שהתאספו", אמר לוואלה! עו"ד ליאוניד פרחובניק המייצג אותה מטעם הסנגוריה הציבורית.

האירוע התרחש בפינת הרחוב זרובבל ושדרות מוריה בחיפה. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את סטפנוב במצב אנוש, העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים כרמל בעיר - שם מת מפצעיו. סטפנוב היה מוכר למשטרה.

חובש מד"א שהגיע למקום, עומרי אבו רומי, סיפר: "ראינו את הגבר שוכב מחוסר הכרה על המדרכה כשהוא סובל מפציעות בגופו, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה ופינינו אותו במהירות לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו עדיין קריטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully