וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלקי גופה במקרר: איש עסקים גרמני בותר לחתיכות בתאילנד

איש העסקים בן ה-62, שהתחתן עם אישה מקומית ובעבר נחשד בסחר בילדים, נעלם לפני כשבוע ושרידיו נמצאו במקפיא. הרשויות גילו כי סכומי כסף גדולים נעלמו מהחשבון שלו, ועצרו שני גרמנים ומחפשות אחר חשוד נוסף מפקיסטן

שרידי גופה של איש עסקים גרמני נמצאו במקפיא בתאילנד/רויטרס

הרשויות בתאילנד מצאו במקפיא חלקי גופה של איש עסקים גרמני מפוקפק שנעדר במשך שבוע, ושני חשודים בני ארצו נעצרו בחשד למעורבות ברצח של הנס-פיטר מאק בן ה-62. חשוד נוסף, אזרח פקיסטן, טרם נתפס.

החיפושים אחר איש העסקים, שבעבר נחקר בחשד לסרסור בילדים למטרות זנות, הגיעו לסופם ביום שני בלילה, כשהמשטרה איתרה את שרידיו בשקית אשפה בבית שכור בנונג פרו שבדרום המדינה. מאק, מתווך נדל"ן שחי עם אשתו התאילנדית בעיר פטאיה שבמזרח המדינה, נעדר מאז 4 ביולי. המשטרה טוענת כי שני החשודים, חברי כנופיית אופנועים, קשרו קשר לרצוח את מאק, ולאחר מכן העבירו והסתירו את גופתו.

חוקרים מוצאים שרידי גופה של איש עסקים גרמני במקפיא בנונג פרו, תאילנד, 10 ביולי 2023. רויטרס
חוקרים בוחנים את שרידי הגופה במקפיא, שני/רויטרס

לפני ששרידיו של מאק נמצאו, משפחתו פרסמה מודעת נעדר שבה נכתב כי הוא נראה לאחרונה במרצדס שלו בפטאיה, והיא הציעה שלושה מיליון באט (128 אלף דולר) על מידע על מקום הימצאו. לפי דיווחים מקומיים, המכונית נמצאה ביום ראשון במגרש חניה של במבנה דירות בעיר. לצד חלקי הגופה, החוקרים מצאו גם מסור חשמלי, קאטר וגלילי ניילון נצמד. המשטרה אף איתרה עקבות חשודות של חומר ניקוי במושבים, לוח המחוונים, ההגה וחלקים אחרים במכונית.

בכיר המשטרה מייג'ור-גנרל ת'רצ'אי צ'מננמור אמר לעיתון "בנגקוק פוסט" שהפריטים מצביעים על "כוונה להשמיד ראיות". במקביל, מפקד המשטרה בעיר אמר שהרשויות גילו שסכומים גדולים נעלמו מחשבון הבנק של מאק. הוא הוסיף כי שרידיו של איש העסקים הגרמני אותרו על ידי צילומי מצלמות אבטחה באזור, אך לא פירט.

לפי דיווח מקומי, אשתו של מאק התקשרה אליו לאחר שהוא לא הגיע לארוחת צהריים שקבעו ב-4 ביולי. היא קיבלה מסרון שבו נכתב כי הוא יתקשר אליה בחזרה ובערך בשעה 22:00 באותו היום, היא קיבלה מסרון נוסף שבו נכתב שהוא עדיין נמצא בפגישה עם לקוח. עם זאת, היא סיפרה לתקשורת המקומית שבכל חמש שנות הזוגיות שלהם הוא לא שלח לה מסרון אפילו פעם אחת.

  • עוד באותו נושא:
  • תאילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully