וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליווי מאות אופנועים: מסע ההצדעה ללוחם אגוז שנפל במבצע בג'נין

10.7.2023 / 18:51

בליווי מאות אופנועים: מסע הצדעה להחזרת האופנוע של דוד יהודה יצחק/דוברות בית אל,עזרי טובי

חבריו של דוד יהודה יצחק, לוחם סיירת אגוז שנפל במבצע בג'נין, קיימו הערב (שני) מסע הצדעה לזכרו מהיישוב איתמר עד בית אל, בהשתתפות מאות רוכבי אופנוע. במהלך המסע, החזירו החברים לביתו של הלוחם את האופנוע שלו.

המשתתפים עצרו בדרך בתחנת הדלק בעלי, שם נרצחו לפני כשלושה שבועות ארבעה ישראלים, וכן באנדרטת "יד לבנים" שבצומת התחנה הבריטית, שם קיימו עצרת לזכר הנופלים במקום.

דוד יהודה יצחק, לוחם סיירת אגוז שנהרג בחילופי אש בג'נין. באדיבות המשפחה
מסע לזכרו. דוד יהודה יצחק/באדיבות המשפחה

משה רונצקי, מארגן מסע האופנועים האחרון שבו השתתף דוד, סיפר כי "אחרי הפיגוע בעלי לוחמי אגוז הוצבו בגזרה באיתמר. בשבת נשארו כמה לוחמים ביישוב לשמור והזמנו אותם לארוחה אצלנו. סיפרו לנו שדוד רוכב על אופנוע כי הבן שלי מכונאי אופנועים. דוד ישר התחבר איתו". רונצקי הוסיף: "יצאנו לטיול יחד באופנועים שלנו ודוד השאיר את האופנוע אצלנו לטייל יחד בשישי האחרון, אך הוא כבר לא שב אלינו".

"החלטנו שצריך לעשות למשפחה כבוד בהחזרת האופנוע ולא להשאיר את זה בצנעה. מאות אופנוענים מכל רחבי הארץ התכנסו כאן יחד כדי לחלוק לו כבוד אחרון", הוסיף והדגיש כי "דווקא בימים כאלו, כולם כאן כאיש אחד מצדיעים ללוחם הגיבור שמסר את חייו למעננו, ללא שום קשר לדעה כזו או אחרת, אלא פשוט אהב את כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully