וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינים ניסו לירות רקטות ליישוב בצפון השומרון, צה"ל: "לא היה איום על התושבים"

אנשי חמאס פרסמו סרטון שבו נראה לכאורה ניסיון שיגור של רקטה מסוג "קסאם 1" לעבר היישוב שקד: "שוברים את המשוואה עם האויב בתגובה למבצע בג'נין". לאחר זמן קצר, איתר צה"ל שתי חצובות ושני שרידים של רקטות מאולתרות סמוך ליישוב

פלסטינים טוענים: שיגרנו שתי רקטות לעבר היישוב שקד שבצפון השומרון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פלסטינים טענו היום (שני) כי שיגרו שתי רקטות לעבר היישוב שקד שבצפון השומרון. בסרטון שפרסמו גדודי עז א-דין אל-קסאם של חמאס נאמר כי "במסגרת קרב ההכנה והפיתוח, ושבירת המשוואות עם האויב, בתגובה לפשעים נגד עמנו במחנה ג'נין, המוג'אהדין שלנו בגדוד אל-עיאש הצליח לכוון להתנחלות שקד שממערב לג'נין רקטת קסאם מסוג 1".

"למרות תנאי הביטחון המורכבים והרגישים והעבודה הבלתי אפשרית, ולמרות חוסר היכולות והכלים, אנו ממשיכים להתפתח ולהתכונן, וממשיכים יומם וליל לתת לאויב את עוצמת רקטות הקאסם", מסר הארגון.

לאחר זמן קצר, מסר דובר צה"ל כי אותרו שתי חצובות ושני שרידים של רקטות מאולתרות סמוך ליישוב, והם בטיפול חבלנים שהגיעו למקום ובוחנים בין היתר גם אם היה בהן חומר נפץ. "הרקטות לא היוו איום על התושבים", נמסר מצה"ל.

גדודי בני עייאש טוענים ששיגרו לפני זמן קצר 2 רקטות לעבר הישוב שקד.. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
התמונה שפרסם הארגון הפלסטיני של האזור שלכאורה נורתה לעברו הרקטה, 10 ביולי 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול, אותרו שרידים של רקטה מאולתרת על ידי איש ביטחון ביישוב רם און שבגלבוע. חבלני כוחות הביטחון בדקו את הממצאים, ונמצא כי מדובר ברקטה מאולתרת ישנה. לא אותר בשרידים חומר נפץ. להערכת גורמי צבא, הרקטה שוגרה משטח פלסטיני לפני כמה שבועות, מטווח הגדול ממאה מטרים.

מהמועצה האזורית גלבוע נשלח עדכון לתושבים, בו נכתב כי "צה"ל מקיים תחקיר של האירוע כדי לוודא מועד שיגור" וכי אין הנחיות מיוחדות לתושבים. עובד נור, ראש מועצה אזורית הגלבוע, אמר כי "ההסלמה המתגלגלת שאנחנו חווים בגלבוע, היא דבר מטריד שהתרענו עליו כבר תקופה ארוכה. אנחנו מגבים את כוחות הביטחון, יודעים וסומכים עליהם, שיהיו מחוייבים לשמור על השקט בגלבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully