וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 הרוגים, בהם 3 ילדים, במתקפת דקירות בגן ילדים בסין

המשטרה עצרה את הדוקר, צעיר בן 25, אחרי מסע הדקירות בגן במחוז גואנדונג שבדרום-מזרח המדינה. בין ההרוגים הנוספים - זוג הורים וגננת

כוחות משטרה מחוץ לזירת התקיפה בבית ספר בבייג'ינג לאחר ששרת בבית ספר יסודי נכנס עם פטיש לכיתה והיכה בילדים שהיו בשיעור 8 בינואר 2019. רויטרס
בשנים האחרונות היו שורת אירועי דקירה במוסדות חינוך בסין/רויטרס

שישה בני אדם, בהם שלושה ילדים, נרצחו ואדם נוסף נפצע במתקפת דקירות בגן ילדים במחוז גואנגדונג שבדרום-מזרח סין - כך אמרה הבוקר (שני) המשטרה, שעצרה את החשוד, צעיר בן 25, ששם משפחתו הוא וו.

לפי הממשל המקומי, בנוסף לשלושת הילדים, נרצחה גננת ושני הורים. ההתקפה החלה בסביבות השעה 07:40 לפי שעון מקומי, והסתיימה במעצרו של התוקף כעבור כ-20 דקות. המשטרה אמרה כי הייתה זו "תקיפה מכוונת", אך לא נמסרו פרטים על המניע של הדוקר.

פשיעה אלימה היא נדירה יחסית בסין, אך היא חוותה שורה ארוכה של תקיפות עם סכינים בשנים האחרונות, כולל בכמה בתי ספר וגני ילדים.

באוגוסט שעבר, אדם חמוש בסכין הסתער על גן ילדים במחוז ג'יאנגשי, הרג שלושה בני אדם ופצע שישה נוספים. באפריל 2021, שני ילדים נהרגו ו-16 נוספים נפצעו בדקירות במחוז האוטונומי גואנגשי ג'ואנג. באוקטובר 2018, 14 ילדים נפצעו במתקפת דקירות בגן ילדים בצ'ונגצ'ינג שבדרום-מערב סין.

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully