וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג וגלנט ניחמו את משפחת הלוחם שנפל במבצע בג'נין: "זו הייתה מערכה חשובה"

9.7.2023 / 12:07

בווידאו: אלפים כעת בהלוויתו של הלוחם רב סמל דוד יהודה יצחק הי"ד/מערכת וואלה!

נשיא המדינה יצחק הרצוג ושר הביטחון יאוב גלנט הגיעו הבוקר (ראשון) לניחום אבלים בבית משפחת יצחק בבית אל, שבנם דוד יהודה, לוחם סיירת אגוז, נפל בפעילות צה"ל בג'נין בשבוע שעבר.

הנשיא הרצוג אמר להוריו, משה ואמונה יצחק, כי "האישיות הנדירה של דוד יהודה הגיעה מכם" והוסיף: "לא ניתן לשנות את המציאות אבל כל עם ישראל כואב את המציאות ביחד אתכם. זו הייתה מערכה מאוד חשובה והבן שלכם הקריב את חייו למען עם ישראל".

אביו של דוד יהודה, משה, השיב לנשיא: "דוד היה כמוך כבוד הנשיא, היה עבד לעם ישראל; בלהיות טוב תמיד, בצבא, באישיות, בדאגה הבלתי פוסקת לעם ומדינת ישראל. לעולם לא עניינה אותו הזהות או האידאולוגיה הפוליטית, לא הבחין בין מוצא, רקע או תפישת עולם, מבחינתו תמיד כל עם ישראל הוא משפחה אחת גדולה". ואימו, אמונה, סיפרה: "כפי שלא שיתף אותנו בדבר במהלך השירות שלו, שהיה עלום מבחינתנו לחלוטין, כך דוד יהודה גם לא סיפר שהוא נכנס לג'נין".

שר הביטחון, יואב גלנט, ציין בנוסף כי "זו לא הייתה פעולה נחוצה אלא הכרחית ביותר. היינו בעיתוי הנכון וגבינו מחיר מאוד כבד, וזה גבה גם מאיתנו מחיר כבד. בזכות גיבורי ישראל כדוד יהודה וחבריו המדינה עומדת, בלעדיהם אין לנו זכות קיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully