וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפשע שנאה בהוד השרון: צעיר הצית רכב עם דגלי גאווה

7.7.2023 / 15:18

צעיר הצית רכב קבלן בשימוש העייריה, שבו היו הדגלים שהוסרו בתום חודש הגאווה בעיר. גתוצאה מההצתה, הנגרר והרכב שהיה לידו נשרפו כליל. העירייה הגישה תלונה למשטרה: "האלימות נגד להט"ב חוצה כל גבול"

חשד לפשע שנאה נגד להט"ב בהוד השרון. האגודה למען הלהט"ב, אתר רשמי
חשד לפשע שנאה נגד להט"ב בהוד השרון/אתר רשמי, האגודה למען הלהט"ב

חשד לפשע שנאה בהוד השרון: צעיר הצית רכב קבלן בשימוש עיירית הוד השרון, שבו היו דגלי גאווה שהוסרו מהעיר בתום חודש הגאווה. הצעיר הצית את ערמת הדגלים, מה שגרם לשריפה של הנגרר והרכב שהיה לידו.

עיריית הוד השרון הגישה תלונה למשטרה, והודיעה שכבר הזמינה דגלי גאווה חדשים. "ננכיח ערכים של שוויון, סובלנות וגאווה בתגובה לפשע השנאה", מסרו. יצוין כי בחודשים האחרונים ובפרט בחודש יוני - חודש הגאווה, האגודה למען הלהט"ב דיווחה על עשרות מקרים של שריפת ותלישת דגלי גאווה.

ראש עיירית הוד השרון אמיר כוכבי מסר בתגובה להצתת הדגלים: "בשל שנאת חינם, צעיר מוסת ואלים בחר בדרך שאף צום לא יכפר עליה וגרם לנזק חמור לרכוש, לסכנה מיידית לחיי אדם ולהתקפה אלימה על ערכים של סובלנות, גיוון וקהילה. בחודש האחרון היינו עדים להסתה לשמה נגד החינוך לשוויון והכלה, ולהסתה במסווה, של אלו ש'רק מסבירים' ש'כבר יש שוויון ולא צריך לתלות דגל שפוגע'".

חשד לפשע שנאה נגד להט"ב בהוד השרון. האגודה למען הלהט"ב, אתר רשמי
תיעוד השריפה בהוד השרון/אתר רשמי, האגודה למען הלהט"ב

יו"ר האגודה למען הלהט"ב הילה פאר הוסיפה: "האלימות נגד להט"ב חוצה כל גבול שראינו בתקופה האחרונה. כשחבר קואליציה אומר שלהט"ב יותר גרועים מדעאש וחמאס והממשלה שותקת - זו התשובה ברחובות".

"האירוע החמור הזה יכול היה להיגמר אחרת, בדיוק כמו שריפת דגל הגאווה בפרדס חנה כרכור מול ביתן של זוג לסביות שעצרו את האש לפני שהגיע לחדר הילדות. אנחנו כאן ולא הולכות לשום מקום. הקהילה הגאה תנצח גם את התרת הדם הפרועה הזו, מגיע לנו לחיות את חיינו בביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully