וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדף אחריה עם סכין כשנמלטה: תושב ירושלים הואשם בעבירות מין בקטינה

7.7.2023 / 9:10

לפי כתב האישום, בן ה-34 סיפק לקורבן סמים - אז הוביל אותה למקום מבודד באזור וביצע בה את זממו. בעת שניסתה להימלט בטענה כי היא מעוניינת לשתות מים, רדף אחריה בניסיון לסכל את מנוסתה. הוא אותר לפני כשבוע לאחר שהיה מעורב באירוע תקיפה

פרשייה חמורה של ביצוע עבירות מין בקטינות, ע"י תושב מרכז הארץ, בזמן שהיו תחת השפעת סמים מסוכנים שסיפק לה/משטרת ישראל

כתב אישום הוגש הבוקר (שישי) נגד תושב ירושלים בן 34 בגין עבירות מין שביצע בקטינה, זאת בעת שהיא תחת השפעת סמים אותם סיפק לה.

מחקירת המקרה עולה כי האירוע התרחש לפני כמה חודשים, אז הגיעה הקורבן אל מרכז העיר ירושלים, שם פגשה בחבריה וכן בחשוד שסיפק לה סמים. בהמשך, כשהיא תחת השפעת החומרים, הוביל אותה בן ה-34 למקום מבודד באזור וביצע בה עבירות מין.

בהמשך, כשניסה לבצע בה את זממו פעם נוספת, ביקשה הקורבן לצאת מהמקום בטענה כי היא מעוניינת לשתות מים. כשיצאו השניים מהמקום - הזעיקה את חברתה והשתיים נמלטו, זאת בזמן שהחשוד בעקבותיהן כשסכין בידו.

המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
סיפק לה סמים, והוביל אותה למקום מבודד/דוברות משטרת ישראל

לפני כשבוע וחצי אותר החשוד, זאת לאחר שהיה מעורב באירוע תקיפה במרכז העיר. "מדובר במקרה שבמהלכו ניצל החשוד את מצבה של הקורבן, ולאחר שסיפק לה סמים פגע בה מינית ואף ניסה לסכל את מנוסתה לאחר מכן", טענה חוקרת עבירות מין בתחנת לב הבירה במרחב ציון, מאירה מלכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully