וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך מרדף משטרתי: צעיר מהפזורה הבדואית פרץ עם רכבו מחסום צבאי ונכנס לבסיס

6.7.2023 / 21:43

בווידאו: תיעוד החדירה לבסיס נבטים/מערכת וואלה!

משטרת ישראל עצרה היום (חמישי) צעיר, תושב הפזורה הבדואית, בן 27, לאחר שפרץ עם רכבו מחסום צה"לי ונכנס לשטח של בסיס צבאי בצפון הארץ, סמוך למחלף גולני. עם קבלת הדיווח אודות הפריצה לבסיס, כוחות משטרה וצבא פתחו בסריקות אחר החשוד, שלבסוף אותר בתוך שטח המחנה.

מחקירה ראשונית עולה כי הצעיר ניסה להימלט מניידת תנועה שביקשה לעכב אותו על כביש 70, זמן קצר לפני שפרץ ונכנס לתוך הבסיס. במהלך בדיקת החשוד התגלה כי רישיון הנהיגה של הצעיר כלל אינו בתוקף. המשטרה מסרה כי פתחה בחקירה אודות המקרה, ונסיבות האירוע נבדקות.

בחודש שעבר, עשרות אלפי כדורי M16 נגנבו במהלך הלילה מבסיס צאלים בדרום. "התקבל דיווח הבוקר על גניבת תחמושת מבונקר צבאי בבסיס צה"ל בדרום הארץ", נמסר מדובר צה"ל. "נפתחה חקירה משותפת של משטרת ישראל והמשטרה הצבאית".

גורם צבאי, סיפר אז כי מספר חשודים נכנסו לתוך הבסיס, הגיעו לאחד הבונקרים בו יש תחמושת מסוגים שונים, וגנבו עשרות אלפי כדורי 5.56 מ"מ. "לאחרונה נרשמה ירידה בהיקף הפריצות למרכז לאימוני יבשה שחלקו לא מגודר וחלקו כולל אימונים בשטחי האש", הוסיף הגורם. "זה נבע ממספר פעולות שצה"ל ביצע כדי לעבות את ההגנה ועדיין פרצו וגנבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully