וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג ה-115 בחברה הערבית: בן 55 נורה למוות ברכבו בקלנסווה

6.7.2023 / 7:17

צוות מד"א שהוזעק לזירת הירי נאלץ לקבוע את מותו ואליד נאטור, תושב העיר, לאחר שנמצא ללא רוח חיים. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה, עם חשד לרקע פלילי. בכך, נאטור מצטרף לשלושה קורבנות נוספים מהחברה הערבית שאיבדו את חייהם בנסיבות אלימות רק מתחילת השבוע האחרון

זירת הרצח בלוד/דוברות משטרת ישראל

וליד נאטור בן ה-55 נורה למוות הלילה (חמישי) ברכבו בקלנסווה. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו בדיקות רפואיות, בסיומן נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה החלה לחקור נסיבות המקרה, והחשד הוא לרקע פלילי.

לפי יוזמות אברהם, הגבר הוא ההרוג ה-115 בחברה הערבית בשנת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. כשבתקופה המקבילה אשתקד - היו 50 קורבנות בלבד.

רק השבוע, שלושה קורבנות נוספים מהחברה הערבית נהרגו באירועי אלימות: שלשום, אמין עפוני אעסלה, צעיר בן 22, נורה למוות בעיר עראבה שבגליל. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים - בדרך קבעו את מותו. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור היורים ובחקירת נסיבות האירוע ומסרה כי הרקע הוא סכסוך בין עבריינים.

מאוחר יותר, לקראת חצות, זיאד אמון, תושב ירכא בן 45 נורה למוות באירוע אלימות בסמוך לכניסה המזרחית לכפר. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה, שם מאוחר יותר - נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע והחלה בסריקות אחר מבצעי העבירה. בנו של זיאד - אדם אמון, נורה למוות ביישוב לפני כמעט שלוש שנים.

זירת רצח בשפרעם 28 ביוני 2023. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
לפי יוזמות אברהם, הגבר הוא ההרוג ה-115 בחברה הערבית בשנת 2023/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ביום ראשון, נורה למוות עבד האני עבד אלג'ואד, תושב נצרת בן 31, סמוך לביתו. הוא פונה באופן עצמאי לבית החולים האנגלי בעיר באורח אנוש. מבית החולים נמסר כי הוא הועבר ליחידת הטראומה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. לפי שעה, הרקע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים. עוד נכתב כי הירי התרחש "בעסק לשטיפת רכבים בעיר נצרת" וכי כוחות משטרה הוזנקו למקום על מנת לאסוף ראיות.

  • עוד באותו נושא:
  • קלנסווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully