וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפול החדש בקופת חולים "מאוחדת": ברכה מהמקובל

9.3.2003 / 13:29

סניף חולון הזמין את החברים לשעת קבלה עם המקובל נתן בוקובזה; "צדיק בא לעיר...רבים נושעו בידו", נכתב במודעה שפרסם; דובר הקופה: מדובר ביוזמה מקומית שבוטלה בעקבות הפרסום

קופת חולים "מאוחדת" בחולון מציעה לחבריה שיטת טיפול חדשה: מאות מחברי הסניף המרכזי בעיר הוזמנו לקבלת קהל עם המומחה החדש של הקופה - הרב המקובל נתן בוקובזה. "ידיעות אחרונות" מדווח כי הטיפול האלטרנטיבי תוכנן במקור ליום שלישי הקרוב.

המקובל בוקובזה ידוע בציבור הדתי כמומחה לפתרון בעיות באמצעות ברכות. הוא זוכה לפניות רבות בתוכנית הרדיו שהוא מגיש בערוץ הרדיו החרדי "קול חי". מנהלת סניף קופת החולים בחולון, פנינה ברגרפרוינד, שנעזרה בעבר בשירותיו, הזמינה אותו לטפל גם בחברי הסניף.

כדי לבשר על החידוש פרסמה קופת חולים מאוחדת מודעה בעיתונות המקומית. להלן נוסח המודעה: "צדיק בא לעיר חולון. לכבוד לנו לארח את הגאון המקובל הרב נתן בוקובזה שליט"א, הידוע בברכותיו, בסגולותיו ורבים נושעו על ידיו. הרב יקבל את הקהל הרחב בקופות חולים 'מאוחדת' ברחוב שדרות קוגל 45 חולון".

"הברכה – נדבך נוסף בשירותי הקופה"

ברגרפרוינד מסרה בתגובה, כי "בחולון יש הרבה חוזרים בתשובה שמאמינים גם בברכה של הרב, לצד הטיפול הרפואי". לדבריה, זכותו של כל אחד לבחור בטיפול בו הוא חפץ. היא ציינה כי כאישה דתייה השתמשה בעבר בשירותיו של בוקובזה ומוכנה לאפשר לציבור ליהנות משירותיו. "הוא לא ייתן עצות רפואית ולא מרשמים לתרופות", ציינה. "הוא יברך את האנשים בברכת הבריאות וזה נדבך נוסף בשירותי הקופה".

חבר מועצת עיריית חולון, זהר נוימרק, אמר אתמול כי קופת החולים עושה שימוש ציני בתפקידה. מקופת חולים מאוחדת נמסר כי מדובר ביוזמה מקומית, שנעשתה שלא ברשות ובסמכות הקופה. "הקופה מתמקדת בהענקת טיפול רפואי ולא בשום פעילות אחרת", מסר יועץ התקשורת של קופת החולים. הוא הוסיף כי בעקבות הפרסום ב"ידיעות אחרונות", תינתן הנחיה לבטל את שעת קבלת הקהל של הרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully