וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילצ'ן לחדד: "אל תצעק על השופטים", פלדמן: "אנחנו מסתדרים, תודה"

4.7.2023 / 12:35

בתחילת החקירה שאל סנגורו של רה"מ את מילצ'ן האם עדיין קשה לו שנתניהו צופה בו מהאולם בירושלים, לכך השיב עד המפתח בתיק בחיוב. כשנשאל על הקשר עם התובעת בן ארי ענה: "הבן שלי צולל, הבת שלה צוללת. דיברנו על צלילות בים"

בווידאו: השבוע השני לעדות מילצ'ן: "אני החבר הכי טוב של נתניהו"/יותם רונן

עד המפתח בתיק 1000 ואיש העסקים, ארנון מילצ'ן, המשיך היום (שלישי) למסור את עדותו כחלק ממשפט נתניהו, זה השבוע השני. בשלב הזה תימשך החקירה הנגדית, שנערכת על ידי עמית חדד, עורך דינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. עדותו של מילצ'ן מתקיימת בברייטון שבאנגליה, שם נמצאים צוותי התביעה וההגנה, והיא משודרת בשידור חי בפני שופטי בית המשפט המחוזי שנמצאים בירושלים.

בתחילת החקירה, עורך דין חדד, סנגורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ביקש ממילצ'ן שיאשר לו כי על אף שאמר אתמול שקשה לו שרה"מ צופה בו מהאולם בירושלים, הוא עדיין אמר אמת. לאחר שמילצ'ן אישר את הדברים, חדד ביקש ממילצ'ן שיאשר לו כי מעולם לא תפס את עצמו כ"מישהו שנותן שוחד". בתגובה, מילצ'ן ענה: "לא נותן שוחד לאף אחד".

ארנון מילצ'ן ביום השביעי לעדות בתיק 1000, ברייטון ובימ"ש מחוזי ירושלים, 3 ביולי 2023. אלכס קולומויסקי, אתר רשמי
ארנון מילצ'ן ביום השביעי לעדות בתיק 1000, ברייטון ובימ"ש מחוזי ירושלים, 3 ביולי 2023/אתר רשמי, אלכס קולומויסקי

בהמשך הדיון, חדד ניסה לרמוז על הדלפות של גורם מסוים, ייתכן מטעם התביעה, לכלי תקשורת, תוך שהוא מוודא עם מילצ'ן שהוא לא הדליף את חומרי החקירה במשטרה.

מאוחר יותר, מילצ'ן אישר את הקביעה של חדד: "אתה אמרת שרה"מ אמר לך לפטר אותה והדס אמרה שרה"מ אמר לא לפטר אותה. כל השיח שהיה, אם היה, בעניין של פיטורים, זה נגע לעניינים אישיים אחרים עם קליין, לא לסיגרים ולא לשמפניה".

לאחר מכן, עו"ד חדד שאל על המפגשים שקיים מילצ'ן עם נציגי הפרקליטות בחודש נובמבר האחרון, על כמויות המפגשים ועל אורכם. על קשריו ועל תדירות הקשר שלו עם התובעת ליאת בן ארי, אמר מילצ'ן: "הבן שלי צולל, הבת שלה צוללת, דיברנו על צלילות בים". כמו כן, חדד התנצל על דבריו בהם האשים את הפרקליטה קרן צבירן בהדלפה לעיתונאי חדשות 13 אביעד גליקמן.

מאוחר יותר, עורך דין חדד צעק באולם: "יש כאן שיבוש מהלכי משפט". השופטת פרידמן פלדמן השיבה לו: "אנחנו מחליטים מה שיפוטי ומה לא". לאחר מכן, כשמילצ'ן אמר לחדד: "אל תצעק על השופטים", השופטת ענתה: "אנחנו מסתדרים, תודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שרה נתניהו במשפט תביעת הדיבה שהגיש דוד שמרון נגד דוד ארצי, ביהמ"ש השלום ראשון לציון, 23 בינואר 2023. ראובן קסטרו
עורך דין עמית חדד ושרה נתניהו. תמונת ארכיון/ראובן קסטרו

בהמשך, חדד שאל את מילצ'ן האם בחקירתו במשטרה שאלו אותו אם הוא מסכים לתת את פירוט ההוצאות ואת דפי החשבונות שלו, והאם הסבירו לו שיש לו זכות לסרב לכך מבלי שזה יעמוד לחובתו. מילצ'ן השיב שלא ידע על הדבר.

"מה שקורה זה שהחוקרים למעשה מבקשים מהדס (קליין - ב"א) ללכת, לספר סיפור שהוא לא נכון, כדי לקבל את המסמכים ולהביא למשטרה, תאשר לי שלא ידעת", תהה עורך דין חדד ומילצ'ן אישר. "מה שחשוב הוא שאתה לא ידעת מזה, זה נעשה מתחת לאף שלך בלי שאתה יודע", הוסיף חדד ומילצ'ן ענה: "לא יודע אם מתחת לאף, אלא מבלי שאני יודע".

לקראת תום הדיון, עורך הדין חדד שאל את מילצ'ן האם קנה לראש הממשלה נתניהו את החולצות "כדי שהוא ייראה כמו שצריך", וכי "נתניהו מעולם לא ביקש ממך שתקנה לו חולצות". מילצ'ן אישר את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully