וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: פלסטינים חדרו לקבר יוסף והשחיתו את המתחם

3.7.2023 / 23:39

ברקע פעילות צה"ל בג'נין, הגיעו הארבעה למתחם הקבר בשכם וניפצו את נר התמיד, ואת הארון שמקיף אותו. ראש המועצה האזורית שומרון אמר בתגובה: "רק מדינת ישראל יכולה לשמור על קבר יוסף, נטישת הקבר הייתה מחדל שהגיע הזמן לתקן"

ארבעה פלסטינים השחיתו את מתחם קבר יוסף/הרשתות הפלסטיניות

ברקע פעולת צה"ל בג'נין, ארבעה פלסטינים חדרו הערב (שני) לקבר יוסף, ניפצו את נר התמיד שבקבר ואת הארון שמקיף אותו, וגרמו לנזקים נוספים בחשמל המתחם. ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, אמר כי "רק מדינת ישראל יכולה לשמור על קבר יוסף. נטישת הקבר הייתה מחדל שהגיע הזמן לתקן".

מוקדם יותר, הנחה מפקד פיקוד המרכז האלוף יהודה פוקס לדחות את כניסת המתפללים ביום רביעי הקרוב לקבר, על רקע המצב הביטחוני והמשך המבצע.

קבר יוסף, 10 באפריל 2022. נאסר אשתיה, פלאש 90
קבר יוסף, 10 באפריל 2022/פלאש 90, נאסר אשתיה

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, עדכן כי הוא נמצא בקשר רציף מאז הדיווח עם מח"ט שומרון, אל"מ שמעון סיסו, ומקבל ממנו עדכונים. דגן אמר בזעזוע: "שוב אנחנו נוכחים לדעת, כי רק מדינת ישראל וצה"ל יכולים לשמור על קבר יוסף, אחד המקומות הקדושים לעם ישראל, נטישת קבר יוסף על-ידי אהוד ברק לפני 23 שנים, הייתה אחד המעשים הפחדניים וחסרי האחריות שביצעה מדינת ישראל. הגיע הזמן לתקן. הרשות הפלסטינית הטרוריסטית לא תהיה זו שתשמור על קודשי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully