וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדנאות, הצגות - והרבה אוכל: שוק מחנה יהודה חוגג 100 שנים

2.7.2023 / 16:37

הערב ומחר יציינו בשוק הירושלמי המפורסם 100 שנות פעילות. בין היתר יתקיימו אירועי תרבות, אמני רחוב וכנס שווקים בינלאומי עם 21 ראשי שווקים מרחבי העולם. מיטב השפים הירושלמים צפויים להכין את "מנת המאה" המספרת את סיפורו של השוק

הערב (ראשון) ומחר יחגוג שוק מחנה יהודה 100 שנות פעילות במגוון אירועים שיהיו פתוחים לקהל הרחב. האירועים, בשיתוף עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים וכן ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, יכללו אירועי תרבות, סדנאות וכן ועידה בינלאומית במלון ענבל בהשתתפות 21 יושבי ראש שווקים מובילים מהעולם בהם לה בוקריה מברצלונה וצ'נטרלה הוותיק מפירנצה באיטליה.

הערב יתקיימו סדנאות יציאה לילדים עם הרכבים מוזיקלים החל מהשעה 18:30 ועד לשעה 20:00 בשוק הגרוזיני וכן הצגות ילדים. לאחר מכן יתרכזו מיטב השפים הירושלמים בכיכר ואלרו, שם יכינו את מה שהם מכנים "מנת המאה", מנת אוכל שעבורם מספרת את סיפורו של השוק. המנה תיבחר ע"י חבר השופטים שיורכב משפים מובילים - שלום קדוש, מאיה דרין, עזרא קדם והשף-קונדיטור קרן קדוש.

שוק מחנה יהודה, ירושלים.. רון ירקוני יחסי ציבור, אתר רשמי
שוק מחנה יהודה/אתר רשמי, רון ירקוני יחסי ציבור

בשעה 21:00 תתקיים הופעה של "הדג נחש" בהשתתפות זהבה בן ושולי רנד בבית עיני. במקביל, אורי בנאי יופיע בשוק העיראקי. הגיטריסט יהודה קיסר ינגן את מיטב להיטיו המוכרים ויארח את הזמרים אבנר גדסי, אביבה אבידן ורמי דנוך באירוע בשיתוף משרד התרבות.

שוק מחנה יהודה, ירושלים.. רון ירקוני יחסי ציבור, אתר רשמי
שוק מחנה יהודה, ירושלים./אתר רשמי, רון ירקוני יחסי ציבור

"מחנה יהודה הוא השוק של ישראל ולא בכדי נבחר לאחד השווקים המובילים בתבל", מסרו בעיריית ירושלים. "השוק מהווה עוגן כלכלי ונכס צאן ברזל לירושלים ולירושלמים, השוק הינו פסיפס אנושי המקבץ לתוכו מגוון רחב של קהלים מקומיים ובינלאומיים שמתחברים לאווירה החמה, לטעמים היחודיים, לתרבות העשירה ולניחוחות הנפלאים אלו דברים שרק שוק מחנה יהודה יודע להציע. מזל טוב מחנה יהודה. גאווה ירושלמית".

יו"ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן, הוסיפה: "מאה שנים למחנה יהודה השוק שמהווה עבור כל סוחר בית שני, מקום שכולו לב ונשמה טעמים, תרבות ושמחה. אנו שמחים להכריז על חגיגות ה-100 ולשתף אותם עם סוחרי השוק, הקונים והמבלים שמגיעים לשוק הטוב בעולם יחד עם נציגי השווקים מהעולם, האומנים והיוצרים. כולנו יחד שמים את שוק מחנה יהודה על ראש שמחתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully