וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: השוטר תפס אזרחים מקיימים יחסי מין ברכב - וצילם אותם ללא ידיעתם

2.7.2023 / 14:19

מח"ש הגישה כתב אישום נגד דאהיש קטימה, שוטר סיור מתחנת ראשון לציון, בגין פגיעה בפרטיות. לפי האישום, הוא כלל לא נתן דוחות לזוגות, אלא ביקש מהם תעודות זהות והסריט אותם בחשאי - תוך שהוא מתמקד באיברים אינטימיים של נשים

פרשייה חמורה של ביצוע עבירות מין בקטינות, ע"י תושב מרכז הארץ, בזמן שהיו תחת השפעת סמים מסוכנים שסיפק לה/משטרת ישראל

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (ראשון) לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד השוטר דאהיש קטימה בגין צילום תמונות וסרטונים אינטימיים של אזרחים במסגרת תפקידו. כתב האישום מייחס לו עבירות של פגיעה בפרטיות מעשה מגונה ומרמה והפרת אמונים.

לפי כתב האישום, קטימה, שעובד כשוטר סיור בתחנת ראשון לציון, נהג לצלם עם הטלפון הנייד שלו אנשים כשהם מקיימים יחסי מין ברכביהם בחניונים בעיר, ללא ידיעתם. הוא נהג להציג עצמו כשוטר וביקש לקבל את תעודות הזהות של החשודים. אז, הוא היה מצלם אותם בחשאי כשהם ערומים, תוך שהוא מתמקד באיברים אינטימיים של נשים.

ניידת שיטור עירוני של המשטרה. ראובן קסטרו
ניצל את תפקידו כשוטר סיור. ניידת שיטור עירונית/ראובן קסטרו

במקרים אחרים, הוא עצר נשים בטענה כי ביצעו עבירות תנועה. כשביקש את רישיון הרכב שלהן, צילם את גופן תוך שהוא מתמקד באיבריהן האינטימיים, ללא ידיעתן. כך לפי כתב האישום.

לפי מח"ש, קטימה כלל לא חילק דוחות לקורבנותיו ולא חיפש את שמם במאגר המשטרתי. כמו כן, לא תיעד כנדרש את הבדיקות ולא הפעיל את מצלמות הגוף של המשטרה. על פי האישום, הוא שמר את הצילומים והחזיק במאגר של עשרות סרטונים ותמונות של נשים וגברים, חלקם בעירום.

מהמשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה כל התנהלות חריגה שאינה עומדת בקנה אחד עם נורמות ההתנהגות וערכי הארגון. מיד עם היוודע החשדות נגד השוטר ובהתאם לחומרי החקירה הוא הוצא לחופשה כפויה, ולאחריה, בסיום שימוע, פוטר מן החייל מקלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully