וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בועטת ומושכת בשיער: קטטה בבריכה בחולון ביום הראשון של החופש הגדול

2.7.2023 / 11:35

בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות נראית אישה מכה מבלה אחרת בבריכת "בריזה", ואף מנסה להכניס את ראשה למים. כל זאת, לעיני המתרחצים הנדהמים, שניסו להפריד בין השתיים. המשטרה עיכבה אותן לחקירה

בווידאו:מכות במים לעיני המתרחצים: קטטה בבריכה בחולון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

קטטה פרצה אתמול (שבת) בבריכת "בריזה" בחולון בין שתי נשים שבילו במקום. המשטרה הגיעה למקום והפרידה בין הנשים. השתיים עוכבו לחקירה ושוחררו בסיומה. האירוע התרחש בסוף השבוע הראשון של החופש הגדול.

בתיעוד האירוע נראות שתי הנשים רבות אחת עם השנייה, בעוד כמה מהמתרחצים מנסים להפריד ביניהן. אחת הנשים תועדה קופצת על אישה אחרת, מושכת לה בשיער, בועטת בה ואף מנסה להכניס את ראשה לתוך המים. נופשים אחרים מיהרו להוציא את ילדיהם מהמים ולהרחיק אותם.

מכות במים לעיני המתרחצים: קטטה בבריכה בחולון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עוכבו לחקירה. הקטטה בבריכה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני חודש, פרצה קטטה במלון סיטי טאוור שברמת גן בין שני עובדי מלון, מציל ועובד מטבח, לבין אורחים על שפת הבריכה. הרקע לאירוע היה ריב על עוצמה של מוזיקה שהושמעה מרמקול. עובדי המלון ביקשו מהאורחים להחליש את המוזיקה, וכשלא הסכימו - תקפו אותם עם כיסאות וגרמו לאחד מהם לדימום מהראש. בעקבות האירוע, הוזעקה המשטרה למקום, ועצרה את שניהם.

בתיעוד מהאירוע ניתן היה לראות את הקטטה שאירעה על ספת הבריכה, במהלכה הושלכו כיסאות ואחד האורחים הופל לרצפה. כל זאת, לעיני אורחים נדהמים, שחלקם ניסו להפריד בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully