וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חמק מרצח אישה בפלורידה וחי חיים שלווים. 40 שנה אחרי, הוא נעצר

דונלד סנטיני בן ה-65 היה מבוקש מאז 1984 על רצח של אישה שאותרה בתעלה בפלורידה. שמו הופיע שלוש פעמים בתכנית "המבוקשים של אמריקה", עד שמידע חדש הוביל לתפיסתו בקליפורניה - שם שימש נשיא מועצת מים מקומית. "הצלחתי כי חייתי חיים מלאי כבוד ואהבה"

דונלד סנטיני בן ה-65, שנחשד ברצח סינתיה ווד, מבוקש ארבעה עשורים. לשכת שריף הילסבורו, מערכת וואלה!
החקירה הגיעה עד תאילנד. סנטיני אחרי מעצרו/מערכת וואלה!, לשכת שריף הילסבורו

גבר בן 65 שהיה מבוקש על רצח בפלורידה נתפס לאחר כמעט ארבעה עשורים במנוסה - כך אמרו הרשויות בארצות הברית. דונלד סנטיני, שלפי החשד רצח את ב-1984 את סינתיה ווד, עמד בראש רשות מים מקומית בקליפורניה בעת מעצרו.

לאורך כל השנים מאז מקרה הרצח, סנטיני היה מבוקש כחשוד המרכזי, לאחר שהתברר שהוא היה האדם האחרון שנראה עם ווד ב-6 ביוני 1984, לפני שהבלשים גילו את גופתה של בת ה-33, מוטלת בתעלה עם סימני חניקה. סנטיני השתמש על פי החשד ב-13 שמות בדויים על מנת להתחמק ממעצר. שמו אף הופיע לאורך השנים שלוש פעמים בתוכנית הטלוויזיה "האנשים המבוקשים ביותר באמריקה".

"מעצרו של סנטיני מביא לסגירה של תיק רצח שהיה פתוח במשך שנים", אמר צ'אד כרוניסטר, השריף של מחוז הילסבורו בפלורידה, שבו התרחש הרצח. "זה מספק צדק לקורבן ולמשפחתה לאחר כמעט ארבעה עשורים של המתנה". הוא נתפס בזכות מידע שהגיע לכוח משימה אזורי באיתור אחר נמלטים.

סינתיה ווד, נרצחה לפני ארבעה עשורים בפלורידה. לשכת שריף הילסבורו, מערכת וואלה!
נמצאה בתעלה עם סימני חניקה. סינתיה ווד/מערכת וואלה!, לשכת שריף הילסבורו

סוכנויות רבות, כולל ה-FBI, עמלו רבות על המקרה הזה, ובמשך השנים תיק החקירה לקח את החוקרים לטקסס, קליפורניה ואפילו לתאילנד, אולם הם לא הצליחו לשים את ידיהם על סנטיני - עד כה. סנטיני כאמור נלכד, נעצר והואשם ברצח מדרגה ראשונה, לפני שהוסגר למחוז הילסבורו מוקדם יורת השבוע.

סנטיני נתפס בפרבר קטן של סן דייגו, תחת השם הבדוי וולמן סימונדס, הוא אף שימש עד כה, תחת הכינוי שאימץ, כנשיא מועצת המים המקומית והשתתף בישיבות דריקטוריון ציבוריות.

הוא סיפר במכתב שכתב מהמעצר לעיתון מקומי בסן דייגו כי "הסיבה שהצלחתי לחיות במנוסה כל כך הרבה שנים היא שחייתי חיים מלאי כבוד ואהבה". לטענתו, במשך השנים הוא התנדב, היה בעלים של מסעדה תאילנדית וניהל מבנה דירות.

בעבר, סנטיני ריצה מאסר בגין אונס אישה בעת שירותו הצבאי בגרמניה, וב-1983 אף הואשם בשוד בנסיבות מחמירות כשדד חנות נוחות בטקסס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully