וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוקר טוב, תמותו": הפדיחה של המועמדת לראשות עיריית נס ציונה

30.6.2023 / 14:29

גלית אבינועם, שמתמודדת בבחירות שייערכו באוקטובר, פרסמה סרטון לתושבי העיר שבו קראה להם לבחור בה לראשות המועצה. ככל הנראה בשל טעות תמימה - היא לא סגרה את המצלמה בזמן הנכון ונשמעה מקללת | צפו

גלית אבינועם המתמודדת בבחירות הקרובות לראשות עיריית נס ציונה קוראת בסרטון למצביעים: "תמותו"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 לחוק זכויות יוצרים

גלית אבינועם המתמודדת בבחירות הקרובות לראשות עיריית נס ציונה, צילמה סרטון בו היא מדברת אל בוחריה אשר הופץ ברשתות החברתיות. ככל הנראה בשל טעות תמימה - היא לא סגרה את המצלמה בזמן הנכון ונשמעה מקללת.

"שמי גלית אבינעם, אני רצה לראשות העיר נס ציונה", פתחה את דבריה בסרטון, שצולם בזמן טיפול ציפורניים. "אני אשמח מאוד לקדם חינוך ואת כל שאר הנושאים החשובים שיש פה בעיר. אני לא שליחה של בוקסר, אין לי שום כוונה לחבור אליו - לא בהתחלה, לא באמצע וגם לא בסוף. וגם אם אני לא אזכה - שזה לא יקרה כי אתם תצביעו בשבילי - אני אשב באופוזיציה ואני אנשוך את כל מי שצריך כדי שהעיר הזאת תתנהל בדרך הכי נכונה". בסוף הסרטון, אחרי שאיחלה "בוקר טוב" לתושבים, היא נשמעת אומרת "תמותו".

גלית אבינועם המתמודדת בבחירות הקרובות לראשות עיריית נס ציונה

30 ביוני 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אבינעם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הבחירות לרשויות המקומיות בישראל צפויות להיערך ביום שלישי, 31 באוקטובר 2023. ביום זה יתקיים יום שבתון בתחומי הרשויות בהן נערכות הבחירות, ויעמדו לבחירה מועצות העירייה, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות וכן ראשיהן של כל רשויות מקומיות אלו.

  • עוד באותו נושא:
  • נס ציונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully