וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרדים פרצו למתקן כליאה צבאי כדי לשחרר נערה שנחשדה בהשתמטות

29.6.2023 / 23:46

כ-200 מפגינים הגיעו למתקן הכליאה שבשרון, שברו את דלתות המקום, גרמו נזק לרכוש ואף ריססו כתובות נאצה על הקירות. זאת, כמחאה על מעצרה של צעירה שחשודה כמשתמטת משירות צבאי. 12 מפגינים נעצרו

בוידאו: חרדים מפגינים נגד תוואי הרכבת הקלה בירושלים/דוברות משטרת ישראל
חרדים פרצו למתקן כליאה צבאי בשרון, במחאה על מעצרה של נערה חרדית שהוגדרה עקירה. 29 ביוני 2023. דוברות משטרת ישראל
דלת שבורה במתחם הכליאה בשרון בעקבות ההפגנה/דוברות משטרת ישראל

12 בני אדם נעצרו הערב (חמישי) לאחר שפרצו למתקן הכליאה הצבאי "נווה צדק" הסמוך לכפר יונה. המפגינים הפגינו תוך שימוש באלימות וכן גרמו לנזק לרכוש ולניידות משטרה שנכחו במקום. זאת, על רקע מעצר צעירה שלא התייצבה לשירותה הצבאי. עשרות נוספים הפגינו במקום.

אל מתקן הכליאה הגיעו הערב כ-200 מפגינים חרדים, אשר מחו על מעצרה של צעירה, שחשודה כי השתמטה משירות צבאי. כוחות המשטרה שהיו במקום הדפו את המפגינים מפתח מתקן הכליאה, זאת בעוד שהמפגינים, על פי החשד, שברו דלתות, גרמו נזק לניידות משטרה במקום, ואף ריססו כתובות נאצה על קירות המקום.

חרדים פרצו למתקן כליאה צבאי בשרון, במחאה על מעצרה של נערה חרדית שהוגדרה עקירה. 29 ביוני 2023. דוברות משטרת ישראל
כתובת נאצה שביצעו המפגינים/דוברות משטרת ישראל

גורם צבאי שנכח באירוע מסר כי המפגינים ניסו לפרוץ לתוך הבסיס על פריצת שער הכניסה, לא הצליחו להגיע למתחמי הכלואים ונעצרו. עוד הוסיף הגורם כי המפגינים גרמו נזק לתשתיות בכניסה. לאחר שהמשטרה הוקפצה למקום ועצרה את החשודים, שאר המפגינים התפנו מהמקום. כעת, צה"ל מתחקר את המקרה, מפני שבכניסה למתחם הכלא אמורה להיות אבטחה שבודקת את הנכנסים.


מצה"ל נמסר: "הפגנה אלימה התקיימה בכניסה לכלא הצבאי 'נווה צדק', במהלך ההפגנה פרצו מספר מפגינים למתחם הכלא הצבאי.כוחות צה"ל ומשטרת ישראל עצרו 12 חשודים שהועברו להמשך טיפול משטרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully