וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של הדר גולדין: "אתם רוצים שאשרוף את עצמי כמו איציק סעידיאן? אז אשרוף"

29.6.2023 / 17:02

את הדברים הטיחה אמו של החייל שנפל במבצע צוק איתן בראש הממשלה נתניהו, בעת שיצא מהטקס הממלכתי לציון תשע שנים למבצע ובמסגרת הפגנה שהתקיימה מחוצה לו. "אני מתכוונת לזה, אני לא מפחדת"

עימות נרשם היום (חמישי) בין משפחותיהם של הדר גולדין ואורן שאול לבין אבטחת הטקס הממלכתי לציון תשע שנים למבצע ''צוק איתן'' בו נפלו. זאת, במסגרת הפגנה שקיימה המשפחות יחד עם כ-100 מפגינים נוספים, בין היתר מ"סיירת גולדין", שהגיעו למחות מחוצה למתחם הטקס ביד לבנים, ולאחר שלא אפשרו להם להיכנס ולמחות בנקודה רלוונטית מול השרים.

"אתם רוצים שאשרוף את עצמי כמו איציק סעידיאן ששרף את עצמו כדי שתתעוררו לטפל בהלומי הקרב הגיבורים? אז אשרוף את עצמי", פנתה בתום הטקס לאה גולדין, אימו של הדר גולדין, לראש הממשלה בנימין נתניהו ביציאתו מהמתחם. "אני מתכוונת לזה, אני לא מפחדת". אחותו של הדס, איילת גולדין, הוסיפה וקראה לעברו: "תסתכל לאחות שכולה בעיניים, עשר שנים אתה ראש ממשלה".

אימותיהם של אורון שאול והדר גולדין בבקו"ם בתל השומר משכנעות אימהות של צעירים שמתגייסים הבוקר לגולני להצטרף למאבקן, 25 ביולי 2018. ניב אהרונסון
"אתם רוצים שאשרוף את עצמי? אז אשרוף". אמותיהם של הדר גולדין ואורון שאול/ניב אהרונסון

מוקדם יותר, השמיעו המוחים הקלטה של ראש הממשלה בה הוא טוען כי הוא מחויב להשבתם של הבנים. זאת, תוך שהם מוחים על חוסר המאמצים של הממשלה, לטענתם, להשיב את גופותיהם של גולדין ושאול בעזה, וכן את האזרחים השבויים הישאם א סייד ואברה מנגיסטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully