וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 13 טבע למוות בחוף הים בחיפה

28.6.2023 / 21:34

האירוע התרחש בחוף הסטודנטים בסביבות השעה 19:20, אז התקבל דיווח במוקד מד"א על ילד שנמשה מהים לאחר שטבע. הצוותים שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם במצב אנוש, תוך כדי שמבצעים בו פעולות החייאה. מאוחר יותר, נקבע מותו

נער בן 13 טבע למוות בחוף הים בחיפה. מד"א
נער בן 13 טבע למוות בחוף הים בחיפה/מד"א

נער בן 13 מהיישוב מכמנים שבגליל התחתון טבע הערב (רביעי) למוות סמוך לחוף הסטודנטים בחיפה. האירוע התרחש בסביבות השעה 19:20, אז התקבל דיווח במוקד מד"א על ילד שנמשה מהים לאחר שטבע. צוותי מד"א שהוזעקו לחוף העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם במצב אנוש, תוך כדי שמבצעים בו פעולות החייאה. מאוחר יותר, צוותי הרפואה בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו.

על פי נתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, מתחילת שנת 2023 טבעו למוות שבעה ילדים. אורלי סילבינגר, מנכ"לית הארגון מסרה: "הים הוא מסוכן ומתעתע אפילו לשחיינים מקצוענים. אני קוראת להורים ולבני הנוער, במיוחד כעת עם ראשית החופש הגדול, אל תגידו 'לי זה לא יקרה'. נכנסים לים רק אם יש שירותי הצלה בחוף. נשמעים תמיד להנחיות המציל".

הצפות בחוף הסטודנטים בחיפה 1 בינואר 2018. אנשי הדממה, מערכת וואלה! NEWS
חוף הסטודנטים בחיפה. תמונת ארכיון/מערכת וואלה! NEWS, אנשי הדממה

פארמדיק מד"א שקד מאיר וחובש רפואת חירום במד"א ברוך לינשה סיפרו: "כשהגענו לחוף ראינו אישה שהובילה אותנו לכיוון מספר בני משפחה שחולצו מהמים וסיפרו לנו שאח שלהם נעדר במים. לאחר סריקות של השיטור הימי אותר במים ילד כבן 12 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות עד הגעתנו לבית החולים".

מדוברות בית החולים רמב"ם נמסר: "לצערינו הרב נקבע מותו של נער בן 13 תושב הצפון שטבע באחד מחופי חיפה ופונה על ידי מד"א תוך החייאה למיון בבית החולים רות לילדים ברמב"ם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully