וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך חזרה ממסיבת סיום י"ב: בן 18 הותקף בכביש

28.6.2023 / 10:47

האירוע התרחש בכביש הסמוך ליישוב יאנוח, שם לפי החשד הותקף הנער באכזריות על ידי תושבי הכפר לאחר שאלו, איתם אין לקורבן היכרות מוקדמת - שאלו מדוע לא הוזמנו למסיבה. "על הרצפה המשיכו להרביץ לי. הייתי צריך להתחיל מכינה קדם-צבאית, אבל מחכה לי תקופת שיקום"

תיעוד דקירת בן 18 בקריית שמונה, 7 בספטמבר 2022/מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א'

תושב כפר ורדים בן 18 הותקף אתמול (רביעי) סמוך לשעה 04:00 בכביש הסמוך לכפר יאנוח שבצפון. זאת, בעת שעשה את דרכו חזרה ממסיבת סיום יב', ולפי החשד על ידי שישה מתושבי הכפר.

"היתה מסיבה שבה חגגנו את סיום הלימודים, סוף י"ב, השכבה שכרה מקום בכניסה ליאנוח", סיפר הנער המותקף על השתלשלות האירוע. "בסוף הערב יצאתי מהמקום עם שתי ידידות והלכנו לכיוון המכונית שבה נהג חבר שלי. בדרך עצר לידינו רכב עם שני אנשים שפנו אלינו ושאלו מה אנחנו עושים. אמרתי שהיתה מסיבה אבל היא נגמרה ואין להם טעם ללכת לשם. דיברתי ברוח טובה, לא מתוך כוונה לפגוע".

"הם כנראה שתו לפני כן", הוסיף הקורבן. "אחד מהם אמר: 'למה אתם עושים אצלנו מסיבה ולא מזמינים אותנו?'. הוא היה עצבני, יצא מהרכב ודחף אותי. פתאום משום מקום הגיע עוד רכבו, ויצאו ממנו עוד חמישה אנשים. קיבלתי אגרוף לפנים, נפלתי ואיבדתי את ההכרה. על הרצפה המשיכו להרביץ לי. הידידות שלי ביקשו מהם להפסיק, וכשהם הבינו שהמשטרה בדרך הם ברחו".

בן 18 הותקף בכביש בצפון, 27 ביוני 2023. ללא, אתר רשמי
בן 18 הותקף בצפון בדרך חזרה ממסיבת סיום יב'/אתר רשמי, ללא

צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו לבן ה-18 טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים המרכז הרפואי לגליל בנהריה כשהוא סובל מחבלות בראשו, בפניו וברגלו, שם הוא מאושפז גם כעת. "יש לי סדקים בשתי חוליות בגב, שלושה חתכים בראש, השפה נפוחה ואני סובל מהרבה מכות יבשות", סיפר. "בעוד שישה שבועות הייתי צריך להתחיל מכינה קדם-צבאית, אבל כרגע זה לא יקרה. מחכה לי תקופה של שיקום".

ששת החשודים נעצרו, וכן אותר הרכב איתו לפי החשד ביצעו את המעשה. בהמשך היום, יובאו החשודים בפני בית המשפט בדיון בבקשה להארכת מעצרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully