וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן השכל עלתה לדוכן הכנסת עם בתה התינוקת - בייעוץ המשפטי ביקשו ממנה לרדת

27.6.2023 / 18:06

חברת הכנסת עלתה עם התינוקת שלה לדוכן במליאה כדי להציג הצעת חוק שיזמה, אך הייעוץ המשפטי של הכנסת ביקש ממנה להימנע מכך. תקנון הכנסת אוסר שהייה של אחרים בשטח המליאה אך עד כה בכנסת העלימו עין כשהשכל הגיעה עם בנותיה. השכל בתגובה: "החלטה עצובה"

בוידאו: שרן השכל עלתה לדוכן הכנסת עם בתה התינוקת - בייעוץ המשפטי ביקשו ממנה לרדת/ערוץ הכנסת

חברת הכנסת שרן השכל מהמחנה הממלכתי עלתה היום (שלישי) עם התינוקת שלה לדוכן במליאת הכנסת כדי להציג הצעת חוק שיזמה לקראת אישורה בקריאה ראשונה. בתגובה, הייעוץ המשפטי של הכנסת ביקש ממנה לרדת ולהימנע מכך.

בחודש יולי אשתקד ילדה ח"כ השכל תאומות וכך הפכה לאם לשלוש בנות. מאז, היא מנסה לתמרן בין עבודתה הפרלמנטרית לגידול בנותיה, ואין זאת הפעם הראשונה שבמסגרתה היא מגיעה עם בנותיה לעבודה.

גם ביום השבעת הכנסת ה-25, הגיעה השכל עם התאומות למליאה ונעזרה בחברי הכנסת שיושבים לצדה כדי להחזיק את אחת מהן. כשהתבקשה להישבע אמונים - נעמדה יחד עם בתה ואמרה: "מתחייבת אני".

‏ח"כ שרן השכל עלתה עם התינוקת שלה לדוכן במליאת הכנסת כדי להציג הצעת חוק שיזמה, 27 ביוני 2023. דני שם טוב, דוברות הכנסת
"אני מביאה את הבת שלי לעבודה כי אני אמא ואני רוצה לשלב בין האמהות שלי לקריירה". שרן השכל/דוברות הכנסת, דני שם טוב

תקנון הכנסת אוסר שהייה של אחרים שאינם חברי כנסת או חברי כנסת לשעבר בשטח המליאה, אך בכנסת העלימו עין מכך שהשכל הגיעה כמה פעמים בעבר עם בנותיה. עם זאת, כשעלתה לדוכן היא התבקשה להימנע מכך. חלק מהסדרניות הציעו לה את עזרתן, אך היא סרבה. לפנים משורת הדין, היו"ר שניהל את הישיבה ח"כ אוריאל בוסו מש"ס הציע להשכל להציג את הצעת החוק כשתחזור למליאה גם אם יימשך סדר היום.

ח"כ השכל מסרה בתגובה: "עצוב שיו"ר הכנסת, שיש לו תאומים בבית, בוחר למנוע מאישה עם ילדים מלעלות לדוכן המליאה ולהציג את הצעת החוק כמו כל חבר כנסת. אני מביאה את הבת שלי לעבודה לא בשביל פרובוקציות ולא בשביל לייקים, אלא כי אני אמא ואני רוצה לשלב בין האמהות שלי לקריירה, כמו כל אמא במדינת ישראל".

"מהיום הראשון התחייבתי ללכת עם האמהות שלי בגאון וללא בושה, לא להסתיר או להתבייש, אלא להוכיח לנשים באשר הן שאפשר וצריך לנרמל את האמהות בכל מקום, גם בכנסת ישראל. ילדים זה לא אביזר, ולא דבר כלשהו שאסור להציג על הדוכן, זה חלק מאיתנו וממני באופן אישי. ליו"ר הכנסת יש שיקול דעת והוא עשה היום החלטה עצובה, והאמת משפילה ונוראית כלפיי וכלפיי אמהות אחרות", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully