וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר נהרג בתאונת דרכים ליד בית אריה

26.6.2023 / 5:33

ההרוג בשנות ה-20 לחייו נפגע בתאונת דרכים בין רכב למשאית בכביש 5. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה שבסופן קבעו את מותו. "הוא שכב על הכביש לצד הרכב כשהוא מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית, הוא היה ללא דופק וללא נשימה"

צעיר נהרג בתאונת דרכים ליד בית אריה. 26 ביוני 2023/מד"א

צעיר בשנות ה-20 לחייו נהרג הלילה (שני) בתאונת דרכים בין רכב למשאית בכביש 5 ליד בית אריה. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה שבסופן קבעו את מותו.

"כשהגענו ראינו משאית ורכב מעוך שמתוכו חולץ הנהג צעיר כבן 25", סיפר פאראמדיק מד"א חיים רצבי. "הוא שכב על הכביש לצד הרכב כשהוא מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ועוברי אורח התחילו לבצע בו פעולות החייאה, המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות שבסופן קבענו את מותו. נהג המשאית גבר כבן 53 שנחבל קל קיבל טיפול רפואי ראשוני במקום ופינינו אותו להמשך בדיקות וטיפול בבית החולים כשמצבו קל"

צעיר נהרג בתאונת דרכים ליד בית אריה. 26 ביוני 2023. מד"א
צעיר נהרג בתאונת דרכים ליד בית אריה. 26 ביוני 2023/מד"א

אתמול נעצר נהג משאית בחשד שפגע בהולכת רגל בשנות ה-40 לחייה בראשון לציון וגרם למותה. במשטרה פתחו בחקירה לאחר קבלת הדיווח על התאונה, והנהג שאותר עוכב לחקירה לאחר שפונה במצב קל על ידי צוותי רפואה בליווי שוטר.

את מותה של הולכת הרגל קבעו צוותי מד"א במקום. "כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת על הכביש כשהיא מחסור הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית, סיפר חובש רפואת חירום במד"א לירן אלגרבלי. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה. נהג המשאית נפצע באורח קל ומטופל על ידי צוותי מד"א במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully