וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל נהרג בחיפה, הנהג נמלט: חשד שמדובר בדריסה מכוונת

23.6.2023 / 19:50

מוחמד פאיד בן ה-38 נהרג לאחר שנפגע מרכב שדרס אותו ברחוב הרצל בהדר הכרמל. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע, ולפי שעה - נבדקת גם האפשרות שמדובר בפגיעה מכוונת ולא תאונה

תיעוד מזירת האירוע/תיעוד מבצעי מד"א

מוחמד פאיד, תושב חיפה בן 38 נהרג הערב (שישי) לאחר שנפגע מרכב שדרס אותו ברחוב הרצל בהדר הכרמל. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פינו את פאיד לבית החולים רמב"ם כשהוא במצב אנוש, תוך שמבוצעות בו פעולות החייאה. כעבור זמן מה, הצוות הרפואי בבית החולים נאלץ לקבוע את מותו.

מאוחר יותר, המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע, ולפי שעה - נבדקת גם האפשרות שמדובר בפגיעה מכוונת ולא תאונה.

מוחמד פאיד, קורבן הדריסה בחיפה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מוחמד פאיד, קורבן הדריסה בחיפה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הדיווח על התאונה התקבל במוקד מד"א בשעה 19:09. חובש בכיר במד"א מוחמד עמשה סיפר כי "הפצוע שכב בנתיב התחבורה הציבורית כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

חובשי הצלה מוטי ויסבלום ויוסי שפר הוסיפו: "כשהגענו למקום, מצאנו הולך רגל, גבר כבן 30, כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה, לאחר שנפגע מרכב. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, התחלנו מיידית בפעולות החייאה מתקדמות, והוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים רמב"ם בעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully