וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי מאשר את הפרסום בוואלה!: "יש סיכוי גדול שלא אחזור לממשלה, טוב לי במצב הנוכחי"

22.6.2023 / 20:25

יו"ר ש"ס אישר כי הוא שוקל לוותר על חזרתו לממשלה, גם אם החוק לצמצום עילת הסבירות יאושר ויאפשר זאת. הוא הסביר כי מאז פסילתו בבג"ץ, התאפשר לו "לעסוק בעניינים אחרים כמו בבחירות המוניציפליות או בבחירות לרשויות המקומיות, מעז יצא מתוק"

בווידאו: ליברמן טוען: ההסכם על המהפכה המשפטית יפורסם ברביעי, דרעי יחזור לממשלה/רוני כנפו

יו"ר ש"ס אריה דרעי התייחס הערב (חמישי) לפרסום בוואלה! לפיו הוא שוקל לוותר על חזרתו לממשלה, גם אם החוק לצמצום עילת הסבירות יאושר בשלוש קריאות ויאפשר את חזרתו. "טובת המפלגה היא שלא אכנס לממשלה", אמר דרעי בראיון לרדיו החרדי "קול חי" והוסיף כי מאז פסילתו בבג"ץ "זה מאפשר לי לעסוק בעניינים אחרים כמו בבחירות המונציפליות או בבחירות לרשויות המקומיות. מעז יצא מתוק. אני שמח מכך".

דרעי אמר בהמשך כי "תיקון עילת הסבירות היא לא רק דרעי, אלא זה נוגע לכל עבודת הממשלה והמינויים שלה". יו"ר ש"ס הדגיש פעם נוספת: "יש סיכוי גדול מאד שעילת הסבירות תעבור ואני לא אחזור לשולחן הממשלה כי טוב לי במצב הנוכחי. יש שרים חדשים בש"ס, מטובי שרי הממשלה. כשהשאלה תהיה מעשית - אביא את זה להחלטת מועצת חכמי התורה".

אריה דרעי. ראובן קסטרו
"טובת המפלגה היא שלא אכנס לממשלה". דרעי/ראובן קסטרו

אמש פורסם בוואלה! כי דרעי שוקל לוותר על האפשרות לחזור לשולחן הממשלה, ובמקום זה - למנות שר שישי מהמפלגה לתפקיד שר הבריאות. בש"ס מעריכים כי אם דרעי יוותר על החזרה לשולחן הממשלה, ח"כ אוריאל בוסו המכהן כיו"ר ועדת הבריאות בכנסת - ימונה לתפקיד שר הבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully