וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: אורח נשאר במלון יוקרתי בלי לשלם - ונתפס רק כעבור שנתיים וחצי

התקשורת המקומית דיווחה כי אדם הצליח להפיל בפח מלון פאר בבירה ניו דלהי, כשבעזרת הצוות שהה בו 603 ימים מעבר ללילה שהזמין. המלון טוען כי הוא חייב לו כעת חמישה מיליון רופי

מלון בעיר מומבאי, הודו, יוני 2023. רויטרס
הצוות יידע את המשטרה/רויטרס

אדם בהודו הצליח לשהות במלון חמישה כוכבים בבירה ניו דלהי במשך קרוב לשנתיים - מבלי לשלם את החשבון. המשטרה קיבלה תלונה ממנהלי מלון "רוזט האוס" הסמוך לנמל התעופה בעיר כשגילו את התרמית באיחור של 603 ימים. הוא חייב למלון חמישה מיליון רופי, שהם כ-70 אלף דולר.

מנהלי המלון טענו כי אותו אדם קיבל סיוע מאנשי צוות, שעזרו לו להסתיר את החשבונות ההולכים ותופחים. לפי רשת BBC, אף אחד לא נעצר בעקבות הפרשה, שכבר דווחה למשטרה המקומית לפני כחודש אולם רק עכשיו פורסמה בתקשורת המקומית.

על פי העיתון אינדיאן אקספרס, אותו אדם, שפרטיו לא פורסמו, הגיע למלון ב-30 במאי 2019 עבור לילה אחד בלבד - אך שהה במלון עד 22 בינואר אשתקד. אף שהוא לא שילם, נטען כי אחד מאנשי הצוות האריך את שהותו, בין היתר באמצעות שימוש בחשבונות של אורחים אחרים או פשוט העברתם מאחד לאחד.

"לפי כללי המלון, אם אורח חייב יותר מ-50 אלף רופי, הצוות צריך ליידע את ההנהלה וללחוץ על האורח לשלם. עם זאת, זה לא נעשה", אמר קצין בכיר במשטרה לעיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully