וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קילל, דחף - ונגח באפו: אישום נגד לוחם מג"ב במילואים שתקף חייל בשירות חובה

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 20:18

סרגיי אייזנשטדט, לוחם מילואים בן 35 הואשם בתקיפה של טבח בשירות חובה, לאחר שבין השניים פרץ ויכוח על חוסר במנות טבעוניות. תחילה, הנאשם דרש מהטבח ש"יעשה את עבודתו", ובתגובה - זה ביקש ממנו שידבר אליו בצורה מכובדת. בשלב זה, הלוחם תקף את הטבח ופצע אותו

כוחות גדולים של שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי מג"ב פעלו נגד כנופיית הפשע בכרי, בחשד למעורבות באירועי האלימות על רקע סכסוך בין עבריינים. 29 במאי 2023/דוברות משטרת ישראל

לוחם מג"ב בשירות מילואים הואשם אתמול (שני) בתקיפה של לוחם בשירות חובה, לאחר שבין השניים פרץ ויכוח על אספקת אוכל טבעוני.

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה אתמול לבית משפט השלום כתב אישום נגד סרגיי אייזנשטדט בן ה-35, המשרת כסגן רס"פ (רב סמל פלוגתי - ש"ה) בשירות מילואים במג"ב ירושלים. בחודש אפריל בשנה שעברה, הגיע הנאשם למטבח בבסיס יהודאי שבירושלים על מנת לאסוף מזון עבור פלוגת השוטרים בשטח.

בהגיעו למטבח, פרץ ויכוח בינו לבין הטבח, לוחם בשירות חובה, על רקע המחסור במנות טבעוניות. במהלך הויכוח, אייזנשטדט הפציר בטבח שיביא לו את המנות הטבעוניות, והטבח ענה כי יבדוק את הנושא.

בהמשך, הנאשם דרש מהטבח ש"יעשה את עבודתו", ואף החל לקלל ולגדף אותו. הטבח ביקש בתגובה מאיש המילואים שידבר אליו בצורה מכובדת, אולם זה החל להגיב באלימות. כמתואר בכתב האישום, הנאשם נגח באפו של הלוחם, ומעוצמת הנגיחה - הלוחם שבר את אפו ונזקק לטיפול רפואי וניתוח בהרדמה.

עימותים בין לוחמי מג"ב לפלסטינים באזור קבר רחל, 5 בדצמבר 2022. דוברות המשטרה, אתר רשמי
לוחמי מג"ב, תמונת ארכיון/אתר רשמי, דוברות המשטרה

בחודש שעבר, הוגש כתב אישום נגד לוחם בחטיבה 51 בחטיבת גולני בגין התעללות, תקיפה ואיומים כלפי פלסטיני תושב יו"ש. זאת, ככל הנראה "כנקמה" לאחר שהפלסטיני תיעד את הלוחם והעלה את הסרטון לטיקטוק. על פי כתב האישום, החייל, יחד עם שלושה חיילים נוספים, עצרו את הפלסטיני במהלך משימת סיור, העלו את הפלסטיני לג'יפ צבאי ונסעו עימו למקום מבודד.

במהלך הנסיעה ואחריה, הכו החיילים את הפלסטיני והפעילו אלימות באמצעות נשק. כמו כן, השמיעו החיילים איומים, לרבות איומים בנשק, כלפי הפלסטיני. לבסוף, השאירו אותו במקום אליו נלקח, כשהוא סובל מכאבים ומפגיעות שונות בגופו. לאחר האירוע, הסתירו הנאשם ויתר החיילים את פרטי המקרה ממפקדיהם, בנסיון למנוע פתיחה של חקירת מצ"ח בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully