וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הלבן: "רפורמה משפטית דורשת תמיכה ציבורית רחבה"

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 18:05

דובר מטעם הבית הלבן אמר לוואלה! בתגובה לחידוש החקיקה להחלשת מערכת המשפט כי ביידן מקווה שתושג "פשרה אמיתית" בנושא שתזכה לתמיכה הציבורית הרחבה ביותר שאפשר. בכירים ישראלים מעריכים כי חידוש החקיקה עלול להעיב לרעה על ביקורו המתוכנן של הנשיא הרצוג בוושינגטון

בווידאו: נתניהו: נתחיל השבוע בקידום צעדים מעשיים של תיקונים במערכת המשפט/מערכת וואלה!

דובר מטעם המועצה לביטחון לאומי בבית הלבן אמר היום (שני) לוואלה! כי ממשל ביידן סבור שכדי לבצע רפורמה משפטית בישראל יש "להגיע לפשרה שתקבל את התמיכה ציבורית הרחבה ביותר שאפשר". הוא אמר את הדברים בתגובה להחלטת הממשלה לחזור ולקדם באופן חד-צדדי חוקים להחלשת מערכת המשפט.

למה זה חשוב:

  • הלחץ שהפעיל הבית הלבן על ראש הממשלה נתניהו, כולל המסר האישי שהעביר אליו הנשיא ביידן ב-27 במרץ, שיחק תפקיד מרכזי בהחלטתו של נתניהו להשהות את קידום ההפיכה המשפטית.
  • הנשיא ביידן אף הבהיר כי אין בכוונתו להזמין את נתניהו לבית הלבן בקרוב ורמז כי ביקור של נתניהו בוושינגטון קשור לשאלה אם ראש הממשלה ייסוג לחלוטין מכוונתו לקדם את החקיקה.
  • חידוש של החקיקה כעת עלול להגביר את המתיחות בין ביידן לבין נתניהו ולהרחיק עוד יותר הזמנה פוטנציאלית של ראש הממשלה לבית הלבן.

מה הם אומרים:

  • "הנשיא ביידן אמר בצורה עקבית - גם בפומבי וגם בשיחות פרטיות - כי רפורמות יסודיות כאלה דורשות בסיס תמיכה רחב כדי שהן יתקיימו לאורך זמן. אנחנו מקווים שתהיה פשרה אמיתית", אמר הדובר מטעם המועצה לביטחון לאומי בבית הלבן.
  • הדובר מטעם הבית הלבן הוסיף: "אנחנו מקווים לעבוד עם ישראל כדי לקדם את האינטרסים ואת הערכים הדמוקרטיים שעמדו בלב מערכת היחסים בין שתי המדינות במשך עשרות שנים".
sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מה הלאה:

  • לפי בכירים ישראלים הנשיא הרצוג מתכנן לבקר בוושינגטון במחצית השניה של חודש יולי כדי לנאום בפני הקונגרס האמריקני לרגל 75 שנה להקמתה של מדינת ישראל.
  • במסגרת הביקור מתכנן הרצוג להיפגש גם עם הנשיא ביידן. עם זאת, הסלמה מחודשת במשבר הפנימי סביב ההפיכה המשפטית עלול להביא לדחיית הביקור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully