וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להתחיל בבניית מזבח": פעילי הר הבית נעצרו עם כבש

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 13:31

המשטרה עצרה כמה מפעילי הר הבית שהגיעו למקום עם כבש כדי להקריב קרבן. הפעילים, צעירים הנמנים עם תנועת "חוזרים להר", ידעו מראש שייעצרו - ובכל זאת בחרו להגיע למקום עם כבש. "הגיע הזמן שנפסיק לבכות ונתחיל לשנות את המצב העגום"

איתמר בן גביר בביקורו בהר הבית, הר הבית/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

המשטרה עצרה הבוקר (שני) כמה מפעילי הר הבית שהגיעו למקום עם כבש כדי להקריב קרבן. הפעילים, צעירים הנמנים עם תנועת "חוזרים להר", ידעו מראש שייעצרו - ובכל זאת בחרו להגיע למקום עם כבש.

השוטרים עצרו את הפעילים ברחבת שער השבטים, אחד משערי הכניסה להר הבית. לאחר מכן, הם עוכבו לחקירה.

מתנועת "חוזרים להר" נמסר בתגובה: "הבאת קרבן תמיד היא האות לפתיחת המאבק לחידוש עבודת הקורבנות במקומה. בחודש זה בו אנו צמים על ביטול קרבן התמיד הגיע הזמן שלאחר אלפיים שנה נפסיק לבכות ונתחיל לשנות את המצב העגום, הדבר הפשוט והקל ביותר שניתן לעשות כבר עכשיו הוא להתחיל בבניית מזבח במקומו והקרבת קרבן התמיד עליו".

פעילי הר הבית נעצרו עם כבש. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פעילי הר הבית נעצרו עם כבש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשנים האחרונות, ניסיונותיהם של פעילי ההר להכניס קרבן לשטח ההר ולהקריב אותו הפכו שגרתיים, ומידי שנה, לקראת חג הפסח, הפעילים מרכזים מאמציהם ופועלים במרץ על מנת להכניס קורבן לשטח ההר. עד כה, ללא הצלחה.

רק בחג הפסח האחרון, תנועת "חוזרים להר" הציעה פרס כספי לכל מי שיצליח להקריב קורבן בהר, וגם למי שלא. לפי "התעריף" שקבעו בתנועה, פעיל שייעצר בדרכו להקרבת הקרבן יפוצה ב-500 שקלים, פעיל שייעצר כשבידו גדי או טלה יפוצה ב-1,200 שקלים, פעיל שייעצר בתוך תחומי ההר יפוצה ב-2,500 שקלים, ומי שיצליח להקריב את קרבן הפסח בשטח ההר, יזכה לפרס כספי בסך עשרת אלפים שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully