וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח למרגלות הטירה: אזרח אמריקני תקף תיירות מארה"ב בגרמניה

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 11:01

שתי נשים צעירות שיצאו לחופשה כדי לחגוג את סוף התואר שלהן פותו על ידי גבר אמריקני, שתקף אותן מינית ודחף את שתיהן מגבעה בסמוך לטירת נוישוונשטיין בבוואריה, אחד מהאתרים הפופולריים ביותר במדינה. אחת מהן מתה, והשנייה נפצעה קשה

טירת נוישוונשטיין, גרמניה. ShutterStock
נבנה על ידי המלך לודוויג במאה ה-19. טירת נוישוונשטיין/ShutterStock

אזרח אמריקני נעצר בגרמניה באשמת רצח של תיירת אמריקנית ובניסיון רצח של חברתה, כשדחף את שתיהן במדרון תלול ליד טירת נוישוונשטיין, יעד תיירות פופולרי בבוואריה.

שתי התיירות האמריקניות - אווה ליו בת ה-21 וחברתה קלסי צ'אנג בת ה-22 - היו בחופשה לציון סיום התואר שלהן במדעי המחשב באוניברסיטה באילינוי, ובמהלכה הן התיידדו עם האזרח האמריקני, בן 30, שפרטיו לא פורסמו. ליו נהרגה, וצא'נג נפצעה קשה.

לפי הרשויות, הוא פיתה את שתי החברות לשביל המוביל לגשר מרי, נקודת תצפית פופולרית לצילום תמונות של טירת נוישוונשטיין, הטירה המפורסמת ביותר מבין אלו שבנה מלך בוואריה לודוויג השני במאה ה-19. לאורך השביל, הגבר תקף את ליו, וחברתה ניסתה לעזור לה להדוף אותו. לאחר מכן, הוא דחף את צ'אנג במדרון התלול, ניסה לתקוף מינית את ליו, ואז דחף גם אותה.

ליו צנחה מגובה של כ-50 מטרים ופונתה במסוק לבית חולים, אך היא לא הצליחה לשרוד. צ'אנג, חברתה, נחתה לפי דיווחים מקומיים על עץ שהצליח לרכך את נפילתה וכעת היא מתאוששת בבית החולים.

לאחר מעצרו של התוקף, המשטרה ביקשה מהמבקרים בטירה לשלוח כל תמונה או סרטון שייתכן שהם צילמו בזמן התקיפה של שתי התיירות האמריקניות, ונכון לשבוע שעבר יותר מעשרה אנשים שלחו תכנים לאתר שהוקם במיוחד לנושא.

בראיון לתחנת טלוויזיה מקומית באילינוי, שכנה של משפחתה של ליו סיפרה כי לבה נשבר למשמע החדשות מגרמניה. "אני נסערת מאוד, הבת שלי גם נוסעת לחו"ל, ואני פשוט לא יכול להאמין מה אנשים מסוגלים לעשות", אמרה דבי קרול, השכנה. "יש דאגה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully