וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את ה-"Nano SPEAR": הפיתוח החדש שיגן על כלי טיס צבאיים

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 10:52

חברת "אלביט" תציג השבוע בתערוכה האווירית בפריז את המערכת הדיגיטלית והזעירה שנועדה להטעות טילים מונחי מכ"ם עוינים, ואף ניתן להתקינה גם על מסוקים וכלי טיס לא מאוישים. המערכת יכולה גם לפעול באופן עצמאי ותזהה איומים בסביבת כלי הטיס

תיעוד מתקיפת המשגרים שירו רקטות מסוריה לישראל על ידי כטמ"ם של צה"ל/דובר צה"ל

חברת "אלביט מערכות" תשתתף השבוע בתערוכה האווירית בפריז ותציג שם פיתוחים טכנולוגיים חדשים שייצרה, ביניהם פתרון חדשני מוקטן לזיהוי איומים בסביבת כלי טיס. ה-"Nano SPEAR" היא מערכת מתקדמת, דיגיטלית זעירה שתוכננה כאמצעי הגנה מתכלה נגד טילים מונחי מכ"ם המאיימים על פלטפורמות אוויריות.

הפיתוח הוא חלק ממשפחת הלוחמה האלקטרונית והגנה עצמית אקטיבית, ופועל כדי להטעות טילים מונחי מכ"ם עוינים. ניתן להתקין את המערכת, בין היתר, על מסוקים ומל"טים בגודל בינוני-גדול. מנכ"ל אלביט מערכות, אורן סב"ג הוסיף: "אנו גאים לאפשר ללקוחותינו יכולות הגנה מתקדמות כדי להבטיח את שרידות הפלטפורמה ובטיחות צוות האוויר שלהם".

nano spear, אלביט מערכות, הפיתוח החדש של אלביט. אלביט מערכות, אתר רשמי
הפיתוח החדש של אלביט: ה-"Nano SPEAR"/אתר רשמי, אלביט מערכות

בחודש שעבר הודיעה אלביט כי חברת הבת בבריטניה, אלביט מערכות בריטניה, זכתה בחוזה ממשרד ההגנה הבריטי בשווי של כ-71 מיליון דולר לאספקה, תחזוקה ותפעול של מרכזי האימון לטנק המערכה המתקדם - Challenger 3 והנגמ"ש החדיש Boxer, תחת פרויקט VULCAN של הצבא הבריטי. ההתקשרות תמומש על פני תקופה של שלוש שנים בתוספת תשע שנות תחזוקה ותפעול מבצעיים.

מרכזי האימון שיסופקו לצבא הבריטי יכללו מאמני נהיגה, תותחנות וצריח על ידי שילוב תאים מדמי מציאות ברזולוציה גבוהה וכן מאמנים טקטיים המשלבים מודלי אמצעי לחימה זהים למקור. מרכזי האימון יאפשרו אימון פרטני ואימון המסגרת בהתמודדות עם אתגרי הלחימה העכשוויים. מערכת ניהול האימון והסימולציה שתסופק על ידי אלביט, תאפשר יכולת לאימון ורסטילית בין סוגי פלטפורמות שונים. המערכת תאפשר קישוריות בין מאמנים ויכולות מתקדמות ללמידה ותחקור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully