וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרעלתי" את האוכל שלי כדי למנוע מהשותפות שלי לגנוב אותו

21.6.2023 / 0:05

צעירה צילמה את עצמה נוקמת בשותפות שלה לדירה שלטענתה גונבות לה את החלב בלי בושה ובלי אישור. משתמשי הטיקטוק היללו אותה והציעו לה רעיונות נקמה הרבה יותר נועזים

הרעלתי את האוכל שלי כדי שהשותפים יפסיקו לגנוב אותו/TikTok/saatje32

אומרים שהדרך הכי טובה להגיש נקמה היא קרה - אבל כנראה שגם נקמה מלוחה עובדת. גולשת בטיקטוק הפכה לויראלית אחרי שהעלתה סירטון בו היא נזכרת בתקופה בה היא הייתה חייבת ל"הרעיל" את האוכל שלה עצמה בגלל שהשותפות החצופות שלה לדירה גנבו לה כל הזמן את האוכל.

המשתמשת, שמפרסמת בשם שרה, העלתה את הסרטון לפני שבוע וחצי, והוא צבר תוך כמה ימים מעל 650 אלף צפיות. "אז בואו נחזור שנתיים אחורה לתקופה שהייתי צריכה להרעיל את האוכל שלי כי השותפות שלי לדירה כל הזמן גנבו אותו", היא הקריאה את הטקסט שהופיע על המסך. בסרטון עצמו נראית סטודנטית באוניברסיטה במטבח עם קרטון של חלב, עצבנית וכועסת בגלל הגניבה. "אז, אנשים רוצים לשתות את החלב שלי ולהחזיר אותו ריק למקרר", היא הסבירה, "עכשיו הם ילמדו".

זה מה שהיא עשתה

@saatje32 And I have absolutely no regrets and yes someone drank it #university #flatmates #freshers ♬ son original - Sarah??‍♂️

בהמשך הסרטון נראית שרה לוקחת מיכל מלא של מלח ושופכת אותו לתוך החלב ומתחילה לערבב את שני המוצרים. "כנראה שזה מספיק", היא אמרה אבל בכל זאת הוסיפה עוד קצת מלח, "אתן רוצות לשחק? אתן רוצות לזלזל בי? אז תקבלו תגובה בלתי הולמת. אל תחשבו שאני כלבה או ליצנית של מישהו", שרה מסיימת את הסרטון וטוענת שהיא מחזירה את מה שפעם היה חלב ראוי לתוך המקרר, ומחכה "שמישהי תשתה אותו".

בכיתוב התמונה של הסרטון היא כתבה: "אין לי שום חרטות, וכן מישהי שתתה את זה".

עוד נקמות
הבחור קרא לה שמנה - אז היא פיתתה את אבא שלו לסקס

מתמודדת ב"מאסטר שף" הודחה לאחר שהגישה לשופטים "מנת נקמה" מזעזעת


משתמשי טיקטוק רבים היו המומים מהאומץ של שרה. "אני אוהב את זה, כי אם מישהו הולך נמוך, צריך ללכת נמוך יותר", הגיב אחד ושני הוסיף: "היית צריכה להוסיף חומר משלשל" (אך נענה שהוספת חומר מלשלש למזזון נחשב לניסיון הרעלה וזוהי עבירה פלילית). שלישי אמר: "היית נחמדה מדי ששמרת רק מלח".

לאחר שהסרטון הפך לויראלי הניו יורק פוסט פנה אל שרה לקבלת תגובה ופרטים נוספים, אך לא נענה.

  • עוד באותו נושא:
  • מלח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully