וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל חוב כספי: חתונה בעפולה הסתיימה בקטטה, שני צעירים פונו לבית החולים

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 21:58

כתבי אישום הוגשו נגד שני צעירים ונער ממגדל העמק, שהוזמנו לחתונה בעפולה בחודש שעבר. בין שני הצעירים שרר מתח נוכח חוב של 3,000 שקלים, ובמהלך החתונה החלו להתקוטט ברחבי האולם, דקרו, היכו עם מוט והתיזו גז פלפל. "אירוע קשה שיכול היה להיגמר עם תוצאות קשות יותר"

חתונה הסתיימה בקטטה קשה שבסיומה פונו שני צעירים לבית חולים/מצלמות אבטחה

חתונה בעפולה הסתיימה בקטטה קשה שבסיומה פונו שני צעירים לבית חולים, הוגש כתב אישום חמור ובקרוב יוגשו שני כתבי אישום נוספים. פרטי המקרה עולים מכתב אישום שהגישה היום פרקליטות מחוז צפון לבית המשפט המחוזי בנצרת.

לחתונה שנערכה לפני שלושה שבועות באולם אירועים בעפולה הוזמנו שלושה צעירים ממגדל העמק. השלושה הם חברים של החתן והכלה. אלא שבין שניים מהמוזמנים שרר מתח נוכח חוב של 3,000 שקלים.

המתח הזה עלה על פני השטח ומכתב האישום עולה כי בשעה 00:30 בלילה יצאו שלושת הצעירים מאולם השמחות והחלו להתעמת. מצד אחד עמדו נער בן 16 וחברו, אביחי שמעון שרף, ומולם רפאל בן יצחק. הנער אחז מוט ברזל וחברו החזיק בידו מיכל של גז פלפל. בין השלושה התפתח דין ודברים ושרף התיז גז פלפל על בן יצחק. בן יצחק נמלט מהמקום והשניים האחרים רדפו אחריו. המרדף עבר למחסן עובדי אולם השמחות, ושם הצטייד בן יצחק בחפץ חד שמצא על הרצפה.

חתונה הסתיימה בקטטה קשה שבסיומה פונו שני צעירים לבית חולים. מצלמות אבטחה, אתר רשמי
הקטטה מחוץ לחתונה, ממצלמות האבטחה של האולם/אתר רשמי, מצלמות אבטחה

משם המשיך המרדף מחוץ למחסן והתפתח לקטטה. על פי כתב האישום, בשלב כלשהו התרחקו הנער ושרף מבן יצחק, אולם בן יצחק רדף אחריהם ודקר את השניים בראשיהם ולאחר מכן הכה את הנער בראשו ונמלט מהמקום. לנער נגרם חתך עמוק בקרקפת ובאחת מאוזניו, ולחברו נגרמו חתכים בלחי ובאחת מאוזניו. השניים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים העמק, והנער אף נותר לאשפוז במשך יומיים נוספים. בכתב האישום נטען כי בטרם בן יצחק שב לביתו, הוא זרק את החולצה שלבש ואת הכיפה שחבש על ראשו בניסיון להעלים ראיות.

לדברי רס"מ אורית תורג'מן, חוקרת בתחנת המשטרה בעפולה, אף אחד מהמעורבים לא התלונן במשטרה והמידע הגיע לתחנה מפי עדי ראיה. לדבריה, שלושת המעורבים לא שיתפו פעולה עם חוקרי המשטרה. "מדובר באירוע אלימות קשה ויוצא דופן", אמרה, וציינה כי "זה אירוע שמאפיין את המצב איתו אנחנו מתמודדים. זה אירוע קשה שיכול היה להיגמר עם תוצאות קשות יותר. הנאשם השחית את הפנים של השניים". היא ציינה כי בעברו כבר היו אירועים של אלימות. בן יצחק נאשם בעבירות חבלה חמורה, תקיפה בנסיבות מחמירות ושיבוש מהלכי משפט. גם השניים שנפצעו יואשמו בעבירות תקיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully