וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסיר שבא לסעוד: זוג טרי גילה שאסיר משוחרר התגנב לחתונתם כדי לאכול

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 19:07

בר אסדו וליאור רוזנברג הופתעו למצוא בין הצ'קים מעטפה עם כסף מונופול ומכתב תודה מאסיר משוחרר שהתגנב אל חתונתם. "לא היה לי לאן ללכת, באתי לאכול והיה כיף". אולם בני הזוג ומשפחותיהם מצאו שמחה גדולה באירוע הבלתי שגרתי. "זכינו במצווה, שימחנו מישהו"

חתן וכלה. יונתן זינדל, פלאש 90
"זכינו במצווה", אסיר התגנב אל חתונה בכדי לאכול/פלאש 90, יונתן זינדל

הפתעה גדולה הייתה לבני הזוג הנשוי הטרי בר אסדו וליאור רוזנברג למחרת החתונה שלהם, שנערכה ביום שני השבוע בג'ונה, אולם אירועים יוקרתי בשרון. הזוג פתח את מעטפות הצ'קים וגילה שבאחת מהן היו 70 שקלים מזוייפים, או כפי שכינו אותם המארחים "כסף מונופול". אל המעטפה צורף כרטיס ברכה בכתב יד בו נכתב "קוראים לי שמעון, לא היה לי לאן ללכת והשתחררתי מהכלא, באתי לאכול והיה כיף, מזל טוב".

"זכינו במצווה, זה ריגש אותי בטירוף, שימחנו עוד מישהו", סיפרה אימה של הכלה, סיגל סבג, רב-סרן (מיל.) ממערך התקשוב של צה"ל, שפרשה משירות הקבע לפני שבע שנים ומתגוררת בכרכור. "אמרתי לבת שלי שאני משלמת את המנה שלו. אם הייתי יודעת בזמן אמת הייתי אורזת לו קופסאות אבל הוא בא והלך ונשאר אנונימי. מבחינתי שהיו מגיעים עוד כמה אנונימיים כאלה שהיו ממש צריכים ארוחה חמה".

"הבנו שזה לא שאחד האורחים עשה את זה כי לא הייתה חסרה אף מעטפה מהמוזמנים שהגיעו", הוסיפה האם וסיפרה, "אני לא יודעת איך הוא נכנס אבל איך שזה בנוי שם עם המבואה הגדולה בכניסה, לא צריך איזה מבצע צבאי בשביל זה. זה לא שמי שרוצה להשתחל לא יכול".

אסיר משוחרר הסתנן לחתונה והשאיר כסף מזויף, 15 ביוני 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המעטפה והשטרות המזוייפים שהשאיר האסיר לשעבר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד הוסיפה האם כי טרם זיהתה את אותו אדם בתצלומים מהאירוע. "קיבלנו בינתיים רק תמונות של המשפחה, והיו שם בערך שלוש מאות איש. בכלל אין לנו עניין לבקש מצלמות אבטחה או משהו כזה. היה ויופי שהיה. יהיה לא מכבד לנסות ולחפש אותו".

האם מספרת כי לדעתה האסיר לא התיישב באחד השולחנות, מפני שבמהלך האירוע לא שמו לב לפנים לא מוכרות. "יחד עם זאת, זה אפשרי, כי כל צד בחתונה כזו יודע שמחצית מהאורחים הוא בכל לא מכיר, כי הם הגיעו כמוזמנים של הצד השני". היא מוסיפה ומשבחת את החוכמה שבתכסיס, "מבחינה זו זה די גאוני. למי לא קרה שהגיע לאירוע שבו ממבואה אחת נכנסים לשני אולמות, ונכנס בטעות לאולם אחר ולקח לו זמן להבחין בטעות".

לבסוף, מוסיפה האם כי אותו אסיר לשעבר עשה "דיל טוב". "מנה עולה שם 450 שקל. אבל זה לא מעניין", היא אומרת, "הלוואי שתמיד תהיה לנו הזכות. במיוחד שזה ככה קרה בלי שראינו ובלי שידענו. זה מקסים בעיניי. כאילו שמישהו זיכה אותנו בזה. סיפור מהאגדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully