וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה גדולה מתפשטת ליד ירושלים: גן החיות פונה ממבקרים

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 18:35

השריפה פרצה בשטח פתוח ובאזור מיוער וצמחייה רבה עלתה באש. בעקבות הנחיית כוחות הכיבוי גן החיות התנ"כי פונה ממבקרים ובעלי החיים הועברו לאזורים בטוחים. למקום הוזנקו צוותים ומטוסי כיבוי רבים. לאחר שעתיים, הושגה שליטה על השריפה

שריפה סמוך ליישוב טל שחר. 2 ביוני 2023/דוברות כבאות והצלה

שריפה גדולה החלה להתפשט היום (חמישי) באזור עין לבן, סמוך למתחם "האקווריום" של גן החיות התנ"כי בירושלים. גן החיות כולו והאקווריום פונה ממבקרים. בעלי החיים הועברו לאזורים בטוחים והם תחת השגחה של הצוות. לאחר שעתיים, השיגו הצוותים שליטה על השריפה.

השריפה פרצה בשטח פתוח, באזור מיוער. הוזנקו למקום ארבעה מטוסי כיבוי וצוותים רבים של כיבוי והצלה. לפי כבאות והצלה, השריפה מסכנת את שכונת משואה שבעיר, את האקווריום ואת גן החיות התנ"כי.

שוטרים מסייעים באיתור מטיילים, הכוונת התנועה ובפינוי אזרחים מהמקום. כמו כן, בעקבות השריפה נסגרו לתנועה רחוב אהרון שולוב וכביש הגישה לגן החיות.

שריפה באזור עין לבן, סמוך לגן החיות התנ"כי בירושלים, 15 ביוני 2023. דוברות משטרת ישראל
גן החיות התנ"כי/דוברות משטרת ישראל

מגן החיות התנ"כי נמסר כי "לאור שריפת יער שפרצה בסמוך לגן החיות התנ"כי ואקווריום ישראל, נקט צוות הגן משנה זהירות ופינה את כל המבקרים. כל בעלי החיים הועברו לאזורים בטוחים ונמצאים תחת השגחה של צוות הטיפול. צוותים של כיבוי אש, לרבות מטוסי כיבוי נמצאים במקום ומטפלים בשריפה".

לפני כשבועיים פרצו ברחבי הארץ 120 שריפות בעקבות השרב כבד ועומסי חום שהורגשו. כוחות כיבוי והצלה נפרסו בנקודות ובמרחבים בכוחות מתוגברים בשיתוף עם צוותי כיבוי מקק"ל ורט"ג. לפי הנתונים, באזור הצפון פרצו 15 שריפות, באזור החוף 20, ביהודה ושומרון שתי שריפות. שש שריפות פרצו באזור ירושלים, 13 במרכז ו-15 בדרום הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully