וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערים ניפצו דלת של אוטובוס בירושלים כי הנהג סירב להעלות אותם ברמזור

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 8:05

הקבוצה קיללה את נהג קו 31 לרמות בשל מוצאו, מנעה את סגירת הדלת ואחד מהם ירד וניפץ אותה באבן. הנהג נפצע מהרסיסים. מנתוני ארגון כוח לעובדים עולה כי יש עלייה של 32% במקרי האלימות השנה. "מדובר באירוע טרור לכל דבר", אומרים באיגוד, "די באבן אחת כדי לגרום אסון"

נערים מנפצים דלת של אוטובוס לשכונת רמות בירושלים, 14 ביוני 2023/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

קבוצה של נערים תקפה אמש (רביעי) באבנים אוטובוס בקו 31 לשכונת רמות בירושלים. זאת משום שהנהג סירב לאפשר להם לעלות בזמן שהאוטובוס עמד ברמזור. הנערים התקדמו לתחנה, עלו לאוטובוס תוך כדי שהם מקללים את הנהג על מוצאו הערבי, מנעו את סגירת הדלת ואז אחד מהם ירד וזרק אבן מבחוץ וניפץ את הדלת. הנהג נפצע מהאבן ומרסיסי הזכוכית, ופונה לטיפול בבית החולים. נגד הנערים הוגשה תלונה במשטרה.

מנתוני איגוד התחבורה בכוח לעובדים עולה כי היקף האלימות הגבוה ביותר באוטובוסים נרשם בירושלים ובחיפה. על פי הנתונים, השנה יש עלייה במספר אירועי האלימות באוטובוסים בשיעור של 32% ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה. ארגון כוח לעובדים, שבו מאוגדים נהגי "סופרבוס" המפעילים בין השאר את קו 31 אומרים שמשרד התחבורה הבטיח תקציב להגנת הנהגים, אבל לא העביר אותו.

נערים מנפצים דלת של אוטובוס בירושלים, 14 ביוני 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ניפצו את הדלת. תיעוד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

איתי כהן, ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים אמר כי "מדובר באירוע טרור לכל דבר בלב ירושלים. לא יתכן שנהג השומר על ביטחון הנוסעים ומסרב לעבור על החוק ולהעלות נוסעים ברמזור ישלם בבריאותו".

כהן הוסיף כי "הזילות הזו בביטחון הנהגים מתחילה מלמעלה - כל עוד עובדי התחבורה הציבורית לא מוכרים כעובדי ציבור ותוקפיהם לא נענשים בהתאם, רצח עובד תחבורה ציבורית הוא רק שאלה של זמן. פנינו לחברה בדרישה להשבתת הקו. על ביטחון הנהגים לא נתפשר. די באבן אחת כדי לגרום אסון". בכוח לעובדים אומרים כי יש לייצר הרתעה על ידי הצבת שוטרים בקווים המועדים לפורענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully