וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע רצח בבריטניה: 3 גופות אותרו ברחובות העיר נוטיגהאם

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 13:40

המשטרה עצרה את החשוד במעשים אחרי שניסה לדרוס שלושה אנשים נוספים עם כלי רכב מסחרי. הרקע לאירוע עוד לא ברור. "תקרית מחרידה וטראגית"

בוודיאו: בריטניה: אדם נעצר בחשד לרצח 3 אנשים בעיר נוטיגהאם/רויטרס

משטרת בריטניה אמרה היום (שלישי) כי שלושה בני אדם נמצאו מתים בעיר נוטינגהאם שבמרכז אנגליה, וגבר בן 31 נעצר בחשד לרצח אחרי שפגע עם כלי רכבו בשלושה אנשים נוספים. הרקע למסע הרצח עוד לא ברור.

לפי המשטרה, שני בני אדם נמצאו ללא רוח חיים בכביש במרכז העיר, קצת אחרי השעה 04:00, לפני שהשוטרים הוזעקו לאירוע נוסף לא הרחק משם, שבו כלי רכב מסחרי ניסה לדרוס שלושה אנשים, שפונו לבית חולים. אדם נוסף נמצא ללא רוח חיים בכביש אחר מחוץ למרכז העיר.

"זאת תקרית מחרידה וטראגית, שגבתה את חייהם של שלושה בני אדם", אמרה מפקדת המשטרה באזור, קייט מינל. "אנחנו מאמינים ששלושת האירועים האלה קשורים ויש עצור. החקירה הזו נמצאת בשלבים הראשונים שלה וצוות בלשים עובד כדי לקבוע בדיוק מה קרה".

שוטרים באחת מזירות הרצח בנוטינגהאם, בריטניה, 13 ביוני 2023. רויטרס
שוטרים באחת מזירות הרצח בנוטינגהאם, בריטניה, 13 ביוני 2023/רויטרס

המשטרה קראה לתושבים שלא להתקרב למרכז העיר, וצוותי חירום היו נוכחים במקומות רבים במרכז נוטינגהאם. "התעוררנו לחדשות איומות עבור העיר שלנו היום", כתב בטוויטר חבר הפרלמנט אלכס נוריס, המייצג את העיר. "המחשבות והתפילות של הקהילה שלנו עם כל אלו שנפגעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully