וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: גשר קרס בפילדלפיה לאחר שמשאית נלכדה תחתיו ועלתה באש

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 7:47

בתיעודים מהזירה נראה עשן כבד מיתמר מעל ההריסות בנתיב הצפוני של אחד הכבישים הבין-מדינתיים העמוסים בארה"ב. לא היו נפגעים, ולא ברור מה הוביל לפרוץ השריפה. ביידן עודכן על האירוע

בוידאו: משאית התנגשה בגשר בפילדלפיה - וגרמה לקריסת הכביש/FOX 29 Steve Keeley

גשר בכביש מרכזי בפילדלפיה קרס אמש (ראשון) לאחר שמשאית דלק עלתה באש מתחתיו. לא דווח על נפגעים באירוע. מושל פנסילבניה, ג'וש שפירו, מסר במסיבת עיתונאים כי המשאית עדיין לכודה תחת הגשר, אולם כוחות הכיבוי השיגו שליטה על האש, שטרם ברור מדוע התלקחה.

בתיעודים מהזירה נראה עשן כבד מיתמר מעל ההריסות בנתיב הצפוני של כביש I-95, הכביש הבין-מדינתי הראשי שעובר ממיאמי דרך וושינגטון וניו יורק ומסתיים בגבול קנדה. לפי ראש משרד התחבורה של פנסילבניה, מייק קרול, זהו ככל הנראה הכביש המהיר העמוס ביותר בארצות הברית, כשמדי יום עוברים בו כ-160 אלף כלי רכב. לסגירת הכביש יהיו השפעות משמעותיות על האזור כולו".

משאית התנגשה בגשר בפילדלפיה - וגרמה לקריסת הכביש. רויטרס
הגשר בפילדלפיה לאחר קריסתו, אמש/רויטרס

במסיבת העיתונאים, הוסיף המושל כי "מדובר באתר הרסני, מצאתי את עצמי מודה לאלוהים שאף נהג לא נפצע או נהרג". לדבריו, "יקח כמה חודשים עד שנצליח לשקם את הגשר". לטענת גורמים רשמיים בפנסילבניה, מדובר בניתוק של עורק ראשי בחוף המזרחי לתקופת זמן ממושכת.

הבית הלבן מסר כי נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן עודכן על קריסת הגשר וכי בכירי הבית הלבן הציעו סיוע למושל שפירו. המושל מצידו טען כי בקרוב יכריז על מצב אסון, שיאפשר לו להפנות כספים פדרליים לתיקון הכביש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully