וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריש הרג מתרחץ לחופי אתר תיירות במצרים

עודכן לאחרונה: 9.6.2023 / 9:54

צעיר מרוסיה הותקף על ידי כריש טיגריסי לחופי העיר הורגאדה בים האדום, והרשויות סגרו את האזור לרחצה לימים הקרובים. הכריש נתפס בהמשך, וחוקרים יבחנו אותו כדי לגלות מה הוביל לתקיפה הנדירה יחסית

כריש תוקף מתרחץ לחופי הים האדום, מצרים/רויטרס

אזרח רוסי נהרג אתמול (חמישי) בתקיפת כריש בסמוך לאתר נופש בים האדום - כך מסרו הרשויות במצרים וברוסיה. המשרד להגנת סביבה של מצרים אמר כי האיש נהרג בתקיפת כריש טיגריסי לחופי העיר הורגאדה. הרשויות סגרו קטע של 74 ק"מ לאורך החוף, והודיעו שהוא יישאר אסור לרחצה עד יום ראשון. בהמשך, המשרד הודיע כי הכריש נלכד והוא נבדק במעבדה כדי לנסות ולגלות את הסיבות למתקפה הנדירה.

הקונסוליה הרוסית בעיר אמרה כי ההרוג הוא אזרח המדינה, אך לא מסרה את שמו. סוכנות הידיעות הרוסית טאס דיווחה כי הוא היה בן 24 והתגורר במצרים, ולא היה תייר. הקונסוליה קראה לתיירים הרוסים לשמור על ערנות בעת הרחצה ולהישמע להגבלות שהטילו הרשויות המקומיות.

כריש תוקף מתרחץ לחופי העיר הורגאדה, מצרים, 8 ביוני 2023. רויטרס
מציל ממלון סמוך הזעיק עזרה, אך זה היה מאוחר מדי. תקיפת הכריש, אתמול/רויטרס

בסרטון שתיעד את התקיפה נראה אדם חובט במים תוך שהכריש חג סביבו ותוקף אותו, עד שהוא נגרר מטה. צוללן שהגיע למקום מיד לאחר ההתקפה סיפר כי אנשים מיהרו לעזור לאדם שהותקף אחרי שמציל במלון סמוך התריע על המתרחש, אך הם לא הצליחו להגיע אליו בזמן.

התקפות של כרישים לאורך חפי הים האדום הן נדירות, אך בשנה שעברה נהרגו בתוך ימים אחדים שתי נשים - אחת מאוסטריה והשנייה מרומניה - בתקיפות של כרישים בהורגאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully