וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 5 חודשים מת בפעוטון בירושלים, המנהלת עוכבה לחקירה

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 14:43

מחקירת המשטרה עולה כי החשודה ניהלה את המוסד, בו היו למעלה מ-10 ילדים, ללא רישיון ממשרד החינוך. בדיון בביהמ"ש צוטטה אם הפעוט על-ידי מכרה של החשודה: "אני לא מתחרטת, אם יהיה לי עוד ילד - אני שולחת אליה"

בווידאו: פעוט נהרג בגן בבאר שבע לאחר שנפל ממתקן ג'ימבורי ביוני 2022/צילום: יניר יגנה

מנהלת פעוטון בירושלים עוכבה היום (חמישי) לחקירה בחשד לגרימת מוות ברשלנות של פעוט בן 5 חודשים בתחילת השבוע, במוסד אותו ניהלה. מפרטי החקירה עולה כי החשודה ניהלה את הפעוטון, בו היו למעלה מ-10 ילדים, ללא רישיון ממשרד החינוך.

בחקירתה, טענה מנהלת הפעוטון כי הבחינה בתחילת השבוע בפעוט בוכה ואינו חש בטוב ולכן השכיבה אותו על בטנו, ונענעה אותו בעריסה עד שנרגע. בהמשך, זיהתה החשודה כי הפעוט מתקשה לנשום ומכחיל והזעיקה כוחות רפואה.

תינוק בעריסה. שיר טורם, פלאש 90
השופטת ציינה: "אין טענה בפי המשטרה כי קיים חשד לפלילים"/פלאש 90, שיר טורם

במהלך הדיון בעניינה בבית משפט השלום בירושלים, הופיעה מכרה של החשודה שטענה כי היא מאמינה בחפותה של החשודה והוסיפה ששוחחה עם הורי הפעוט שנפטר שביקשו לא לנקוט בצעדים כלפי המנהלת. המכרה אף ציטטה את אם הפעוט, שאמרה: "אני לא מתחרטת, אם יהיה לי עוד ילד - אני שולחת אליה".

בסיום הדיון, השופטת חוי טוקר הורתה על שחרורה של החשודה בתנאים מגבילים וציינה בהחלטתה: "אין טענה בפי המשטרה כי קיים חשד לפלילים".

עו''ד אריאל עטרי, שמייצג את מנהלת הפעוטון, מסר בתגובה: "מדובר בסוג המקרים בהם מצופה מהמשטרה לגלות אנושיות ושכל ישר ולהבין שמוות בעריסה אינו סיבה לפגוע במטפלת מסורה. הדברים נכונים במיוחד לאור דבריה המרגשים של אם הפעוט שאמרה שאין לה טענות ושאת הילד הבא שלה תשלח לטיפול המסור של אותה מטפלת ממש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully