וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב ג'נין נעצר בחשד שפרץ לבית בגליל וניסה לתקוף אישה

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 11:00

על פי החשד, במקרה שאירע לפני כשלושה שבועות, נכנס הפלסטיני בן ה-47 לביתה של בת ה-69 דרך חלון הסלון שלה. לדבריה, הוא אחז חפץ שאיתו ניסה להכות אותה, אך שכן שלה שנכנס לדירה הבריח אותו מהמקום. החשוד, השתחרר בינואר האחרון מהכלא, לאחר שהורשע בפריצה ואונס בדרום

המשטרה עצרה אתמול (רביעי) תושב ג'נין בן 47 בחשד שפרץ לבית ביישוב מצפה נטופה שבגליל התחתון וניסה לתקוף את בעלת הבית, סימני DNA שנמצאו בזירה הביאו למעצרו. המקרה אירע לפני שלושה שבועות, כשעל פי תלונת האישה, בת ה-69, גבר פתח את חלון הסלון בביתה, בשעה שישבה סמוך אליו. היא סיפרה כי בידיו אחז חפץ שאיתו ניסה להכות אותה בראשה.

שכן שלה, שחשד כי מישהו פרץ לבית, הגיע למקום וכשהפורץ הבחין בו - הוא נמלט מהדירה. עם קבלת הדיווח הגיעו שוטרי המחוז הצפוני למקום ופתחו בחקירה שכללה איסוף ממצאים ופעולות לזיהוי ואיתור החשוד במעשה. מבדיקת הממצאים בזירה עלה שמו של חשוד - תושב שטחים מג'נין שהשתחרר מהכלא בחודש ינואר לאחר שהורשע בהתפרצות ואונס במחוז דרום. בשל עברו הפלילי, נאסרה כניסתו לתוך ישראל.

אתמול, לאחר חקירה שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים לאיתורו, בוצעה פעילות משטרתית סמוך למחסום סאלם בצפון השומרון והוא נעצר והובא לחקירה בתחנת משטרת טבריה. בכוונת המשטרה לבקש הבוקר להאריך את מעצרו של החשוד במעשה בבית המשפט בטבריה. במשטרה אמרו כי ימשיכו לפעול בנחישות נגד אותם עבריינים הפוגעים בביטחונו האישי וברכושו של הציבור ויעשו שימוש במגוון אמצעים על מנת שימוצה עמם הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully