וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות שרשרת אירועים מביכים: מנכ"ל CNN יעזוב את תפקידו

דניאל פרבר-בל

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 17:53

ההודעה על עזיבתו של כריס ליכט, המכהן בתפקיד בשנה האחרונה, הגיעה לאחר פרסום כתבה שהתפרסמה בסוף השבוע האחרון תחת הכותרת "בתוך הקריסה בCNN". היה זה הקש האחרון בבליל תקריות שהתרחשו לאחרונה ברשת, שכללו רייטינג נמוך, פיטורים ומורל נמוך של עובדי החברה

רשת CNN הודיעה היום (רביעי) על עזיבתו של מנכ"ל החברה בשנה האחרונה, כריס ליכט. "נפגשתי עם עם כריס, והוא יעזוב" מסר דיוויד זסלב, מנכ"ל חברת האחים וורנר-דיסקברי, חברת האם של רשת החדשות.

עזיבתו של ליכט הגיעה בעקבות כתבת פרופיל שהתפרסמה במגזין האטלנטיק בסוף השבוע האחרון תחת הכותרת "בתוך הקריסה בCNN". זו, הייתה הקש האחרון בשרשרת אירועים מביכים שהתרחשו ברשת, שכללו פיטורים, רייטינג נמוך ושפל במורל העובדים.

כריס ליכט מנכ"ל CNN היוצא. רויטרס
יעזוב את תפקידו בעקבות שרשרת אירועים מביכים. ליכט/רויטרס

בכתבה, ליווה וריאיין הכתב טים אלברטה את ליכט בכמה הזדמנויות, באופן שצייר תמונה שהביכה את ליכט וכן את הרשת. שם, סיפר כי באירוע TOWN HALL שהפיקה הרשת עם הנשיא לשעבר טראמפ בחודש שעבר, אמר ליכט לנשיא "להנות" לפני שעלה לבמה, היות וידע שהקהל באירוע מלא בתומכי טראמפ. בכך, אפשר למעשה לנשיא לשעבר להתבטא בבוטות ולזלזל ברשת עצמה בזמן השידור. עוד נכתב באטלנטיק כי ליכט זלזל בסיקור מגפת הקורונה של הרשת, היות ומהלכים רבים שלו כשלו, וכן כי היה אובססיבי לתדמיתו.

ביום שני האחרון עוד הגיע ליכט לישיבת המערכת, שם פתח מיד בהתנצלות וטען כי הוא "רוצה לומר שעשיתי הרבה מאוד חושבים בסוף השבוע". באתר CNN התפרסם כי ליכט בן ה-51 טען באותה ישיבה כי הוא לא זיהה את האדם שמתואר בכתבה, וכי הוא לא אמור להיות בחדשות. עוד המשיך והתנצל על הקושי שנגרם בחדר החדשות של CNN בעקבותיו, וטען כי הוא מבטיח להילחם עבור העובדים.

רשת CNN. ShutterStock
הנהגת הרשת תעשה במשותף בין כמה בכירים עד שייבחר מחליף. רשת CNN/ShutterStock

עם זאת, נטען כי מאחורי הקלעים ייתכן וליכט איבד חדר החדשות שלו. העובדים, כך נכתב, לא שמעו מהמנכ"ל את ההתנצלות לה קיוו על זלזלו בעבודת העיתונאות של הרשת בעבר. בוול סטריט ג'ורנל, ציטטו מקורות אנונימים שטענו כי הכוכבים הגדולים של הרשת - אנדרסון קופר, ג'ק טאפר וארין ברנט, ביקרו את המנכ"ל היוצא.

זלסב הודיע כי לעת עתה הנהגת הרשת תעשה במשותף בין כמה בכירות ובכירים, עד שייבחר מחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully