וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונסול סירב להתחייב למנוע כניסת מפגינים - וברקת ביטל השתתפות בכנס

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 11:59

שר הכלכלה היה אמור להשתתף בכנס של הקונסוליה הישראלית בבוסטון. אלא שהקונסול סירב להתחייב למנוע כניסת מפגינים בזמן נאומו וברקת ביטל את השתתפותו. "בלתי נתפס שגורם רשמי של המדינה פועל נגד שרי הממשלה", אמרו גורמים בסביבתו. משרד החוץ: "לא מתערבים בסידורי אבטחה"

בוידאו: מפגינים שיבשו את נאום השר ברקת בכנס בת"א/אתר רשמי

שר הכלכלה ניר ברקת מהליכוד ביטל את השתתפותו בכנס של הקונוסליה בבוסטון שייערך מחר (חמישי) מחשש למחאה של מפגינים נגדו, ברקע המחאות נגד הממשלה וקידום הרפורמה המשפטית. בסביבת ברקת מאשימים את הקונסול הישראלי מירון ראובן שסירב להתחייב למנוע כניסת מפגינים לכנס או הפרעות בזמן נאומו של ברקת.

ניר ברקת בועידת המפרץ הבינלאומית האזורית. 21 במרץ 2023. שאולי לנדנר, אתר רשמי
ניר ברקת בועידת המפרץ הבינלאומית האזורית. 21 במרץ 2023/אתר רשמי, שאולי לנדנר

הכנס של הקונוסליה הוא לציון חגיגות עצמאות 75 לישראל, והשר ברקת היה אמור להיות אחד מהאורחים הבולטים בו מטעם ממשלת ישראל. גורמים בסביבת ברקת אמרו לוואלה! כי "בלתי נתפס שגורם רשמי שמייצג את ממשלת ישראל פועל נגד שרים של אותה ממשלה. נדרש פה בדק בית רציני".

במשרד החוץ מסרו בתגובה: "הקונסוליה הישראלית בבוסטון הזמינה את השר ברקת להשתתף באירוע קבלת הפנים לכבוד יום העצמאות של מדינת ישראל כאורח הכבוד. הנציגות אינה מתערבת בסידורי האבטחה מחוץ לאולם האירוע בשטח הציבורי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הפגנה נגד הממשלה, ניו יורק. 3 ביוני 2023. שלמה וייס, מערכת וואלה!
הפגנה נגד המהפכה המשפטית בניו יורק/מערכת וואלה!, שלמה וייס

המחאה נגד ברקת בבוסטון היא חלק משורת מחאות שנערכו בימים האחרונים נגד שרים וחברי כנסת שמבקרים בארה"ב ומשתתפים בכנסים תקשורתיים או באירועים חגיגיים אחרים כמו צעדת התמיכה הידועה בכינויה "צעדת ישראל" בניו יורק. ברקת החל את ביקורו בניו יורק ובבוסטון בתחילת השבוע, בנסיעה שאותה מימן מכספו הפרטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully